Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.

41. Data: 2015-04-21 19:57:38

Temat: Re: Prawdziwy psycholog pomaga siebie zaakceptować.
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 19:52, Ikselka pisze:

> Bo mają nabór niewrodzony :->

jakakolwiek jest przyczyna masz w tym ukladzie gwarancje, ze sie o nich
bedziesz ocierala

--
gazebo

42. Data: 2015-04-21 20:00:24

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 19:57:38 +0200, gazebo napisał(a):

> jakakolwiek jest przyczyna masz w tym ukladzie gwarancje, ze sie o nich
> bedziesz ocierala

O kogo jak o kogo, ale O NICH to ja się ocierać nie mam (ble) najmniejszej
ochoty. Oni o mnie (mam nadzieję) też nie - chyba że który niewrodzony, no
to kto wie, co takiemu nagle odwali pod moim urokiem osobistem 3-]
--
XL
Kłamstwom cmentarnych hien z TVN powiedz NIE!

43. Data: 2015-04-21 20:03:19

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 20:00, Ikselka pisze:

> O kogo jak o kogo, ale O NICH to ja się ocierać nie mam (ble) najmniejszej
> ochoty. Oni o mnie (mam nadzieję) też nie - chyba że który niewrodzony, no
> to kto wie, co takiemu nagle odwali pod moim urokiem osobistem 3-]

nieswiadomosc fajna rzecz :]

--
gazebo

44. Data: 2015-04-21 20:08:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 20:03:19 +0200, gazebo napisał(a):

> nieswiadomosc fajna rzecz :]

Na szczęście nie jeżdżam autobusami 3-)

45. Data: 2015-04-21 20:17:33

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 20:08, Ikselka pisze:

> Na szczęście nie jeżdżam autobusami 3-)

a buforujesz piersiami czy niezalezna poduszka powietrzna? :]

--
gazebo

46. Data: 2015-04-21 20:29:30

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 19:13, obywatel z...@g...com uprzejmie
donosi:
> Qrczak, uważasz że na tej grupie nie wypada powoływać się na wiedzę. Liczą się
tylko przekonania. Masz problemy z agresją. Może mógłbym ci jakoś pomóc?

Tak.

47. Data: 2015-04-21 20:30:20

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 19:21, obywatel gazebo uprzejmie donosi:
ps.com...

> czytac to sie chyba uczyl pod woda :)

Płodową.

48. Data: 2015-04-21 20:31:17

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2015-04-21 19:18, obywatel Chiron uprzejmie donosi:

Ale jaja.

49. Data: 2015-04-21 20:34:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Apr 2015 20:17:33 +0200, gazebo napisał(a):

> a buforujesz piersiami czy niezalezna poduszka powietrzna? :]

Przecież piszę, że NIE jeżdżam autobusem - co zaś do poduszek powietrznych,
to nie wydzielam w towarzystwie 3-]

50. Data: 2015-04-21 20:39:04

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-21 o 20:34, Ikselka pisze:

> Przecież piszę, że NIE jeżdżam autobusem - co zaś do poduszek powietrznych,
> to nie wydzielam w towarzystwie 3-]

chodzi o gazete czy to kwestia akcentu? :)

--
gazebo

uleczalny homoseksualizm
Ciekawe co z CBnetem?
Czy polska przeżywa rewolucje seksualną?
Pislamiści
Nielubiani