Pretensje

1. Data: 2003-04-18 13:05:40

Temat: Re: Pretensje- krytyka
Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości

> Niech juz Isia rzeczywiscie zapyta kogos madrzejszego:))))
Dwie godziny chodzilam po miescie... ni ma

> PS dla ewentualnych krytykantow - tu sie zartuje;)
Myslisz, ze _az_tak_ gupie som? 8-0

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-18 15:12:59

Od: "Mania" <M...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ISIA" <i...@m...com.pl> napisał w wiadomości

> PS dla ewentualnych krytykantow - tu sie zartuje;)
Myslisz, ze _az_tak_ gupie som? 8-0

Wielkie thx dziewczyny zawsze wiedzialam ze ta grupa pomaga ale nie
myslalam ze az tak siedze z wielkim dolem i rycze i czytam a tu wasza
rozmowa no tak mi humor poprawilycie jak nikt inny
Wesolych Swiat i grupowiczek ze znajomoscia netykiety :)))))

Mania
Wawa -Bemowo
gg 2095710

1. Data: 2003-04-18 15:36:41

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mania wrote:
> Wielkie thx dziewczyny zawsze wiedzialam ze ta grupa pomaga ale nie
> myslalam ze az tak siedze z wielkim dolem i rycze i czytam a tu wasza
> rozmowa no tak mi humor poprawilycie jak nikt inny
Nie rycz, mala :-)
Wiosna rozbuchana spod ziemi wychodzi, paczki na drzewach az sie rwa do
zycia, a ty siedzisz i placzesz?
A idzze na spacer, pooddychaj, to pomaga na wapory ;-)

> Wesolych Swiat i grupowiczek ze znajomoscia netykiety :)))))
Zyczymy sobie tego nawzajem :-) ))))

Pozdrawiam goraco
ISIA, ktora siedzi w pracy do 20 zamiast piec mazurki, a nie placze ;-)

1. Data: 2003-04-18 18:10:30

Temat: Re: Pretensje
Od: "babka in klozeto ^^" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jejq o co wam chodzi?dziewczyna chciala sie na kims wyzyc po nie udanym
dniu...heheh oby wiecej takich nie bylo bo calkiem wielki spor sie zrobil...
pozdrawiam
w dobrym humorku
babka
--
^^ made by ~babka in klozeto~ ^^
^^wszystkie prawa zastrzelone^^

1. Data: 2003-04-19 08:55:58

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ŻabCia wrote:

> Parę osób na grupie mi zwraca jakieś uwagi.

Co za chamstwo! Na Twoim miejscu wrzuciłabym je do kaefu. Żeby tak
bezczelnie czepiać się odpowiadania nad cytatem. Wiesz, te baby muszą
być wybitnie złośliwe, skoro nie mogą zrozumieć, że Ty po prostu nie
potrafisz przenieść kursora w dół. Co za wredne towarzystwo się tutaj
panoszy. Wiesz co, olej je i odsybskrybuj tę grupę. Tylko wcześnie
napisz post, że sobie idziesz, bo Cię źle traktują. Okrutnice będą
miały wyrzuty sumienia, a Tobie już nikt nie zwróci uwagi.

> Moim zdaniem, najważniejsze jest CO PISZE a nie jak.

Spoko, od dzisiaj proponuję pisać cyrylicą.

> I na innych grupach nie dowalają się do mnie.

<mode wróżka>
Po prostu splonkowali Cię?
</>

> P.S.Jolanta- ja nie tylko pisze

Owszem, nie tylko piszesz. Wprowadzasz także zbędny burdel.

mips, wredna i czepialska

1. Data: 2003-04-19 08:57:56

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:

> Nie wiem, wlasnie sie zastanawiam, czy nas nie obrazono:)

Ja myślę, że ta gołoCośTam podpada pod pornografię. Fujjj,
okropność;))P

mips przyzwoitka;)

1. Data: 2003-04-19 09:51:09

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl
> napisał(a):

> <mode wróżka>
> Po prostu splonkowali Cię?
> </>

Myślisz, że na ircx.pl.nastolatki wiedzą, co to jest PLONK? Chyba przeceniasz
potencjał intelektualny pisującej tam młodzieży.

MSPANC,

JoP

1. Data: 2003-04-19 13:00:24

Temat: Odp: Pretensje
Od: "Kasia" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Moim zdaniem, najważniejsze jest
>CO PISZE a nie jak.

Jeżeli przyjąć taką tezę, to jeżdżąc samochodem ważne jest jak się go
prowadzi (technika), a przepisy ruchu drogowego to rzecz uboczna, tak
Żabciu?

Kasia

chudy, chudy, chudy...
"naturalny" plyn do kapieli???
kolor farby
Do Dominiki NM- kioskowe, małobuteleczkowe...
Super fryzjer w Warszawie?