Prezent dla 13-14-latki

1. Data: 2006-12-18 18:57:56

Temat: Prezent dla 13-14-latki
Od: "Edi :\)" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Doradzcie co można kupic na prezent dla 13-14-latki?
Nie wiem czym sie interesuje i co lubi.
Co mogłoby sie spodobac bo mi brak pomysłu.

z góry dziekuje za odpowiedzi

pozdr.
Edi

2. Data: 2006-12-18 19:04:56

Temat: Re: Prezent dla 13-14-latki
Od: "Gocha" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Użytkownik "Edi :)" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> Doradzcie co można kupic na prezent dla 13-14-latki?
> Nie wiem czym sie interesuje i co lubi.
> Co mogłoby sie spodobac bo mi brak pomysłu.

Plyty z muzyka jakiej slucha.
Ksiazki, np. Meg Cabot "Dziewczyna Ameryki", "Pamietnik księżniczki" (kilka
czesci)
Gofrownice do wlosow lub prostownice.
Jesli wiesz co lubi to oczywiscie ciuch.

to tyle co pamietam z czasow, gdy moja corka.... ;-)

Pozdrawiam
Goska

3. Data: 2006-12-19 08:57:49

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

mp4
komórka, ale i tak co nie kupisz to będzie niezadowolona
Ka.

4. Data: 2006-12-21 22:12:01

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości
> mp4
> komórka, ale i tak co nie kupisz to będzie niezadowolona

dlaczego ma być niezadowolona???

zestaw kosmetków dla nastolatek np. błyszczyk i jakąś do tego ładną
kosmentyczkę, rozumiem że to nie bliska osoba i prezent raczej nie drogi
(czyli nie mp3 czy komórka)
jest linia kosmetyków dla nastolatek under twenty czy jakoś tak dr eris

piórniki pamiętniki i tego typu gadźety zawsze dziewczęta z przyjemnością
dostają lub np bielizna sympatyczna koszulka plus szorty z dobrej bawełny

--
Serwis dla kobiet eKobieta.com
Forum dla kobiet http://ekobieta.com/forum

5. Data: 2006-12-22 14:06:39

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mamma" <d...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> dostają lub np bielizna sympatyczna koszulka plus szorty z dobrej bawełny

Moze dziewczęta, ale chłopcy niezbyt przepadają za prezentem typu bielizna,
gacie czy skarpetki... no, chyba, ze były wymarzone, drogie i niedostepne,
ale się z tym nie spotkałem.

6. Data: 2006-12-22 14:30:40

Od: Elske <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin napisał(a):

> Moze dziewczęta, ale chłopcy niezbyt przepadają za prezentem typu
> bielizna, gacie czy skarpetki... no, chyba, ze były wymarzone, drogie i
> niedostepne, ale się z tym nie spotkałem.

Kobiety lubią dostawać ładną bieliznę. Nawet te małe.

--
Elske
z pracy

7. Data: 2006-12-22 16:20:47

Od: "mamma" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin"

> Moze dziewczęta, ale chłopcy niezbyt przepadają za prezentem typu
> bielizna, gacie czy skarpetki... no, chyba, ze były wymarzone, drogie i
> niedostepne, ale się z tym nie spotkałem.

ale temat wątku jest dla nastolatki a nie dla chłopca więc nie ma o czym
mówić dla chłopca bym zupełnie inny zestaw prezentów podała.

8. Data: 2006-12-23 02:42:54

Od: DZIECIĘ NEOSTRADY <d...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Edi :) napisał(a):
> Doradzcie co można kupic na prezent dla 13-14-latki?
> Nie wiem czym sie interesuje i co lubi.
> Co mogłoby sie spodobac bo mi brak pomysłu.

> [...]

Najlepiej MASTóRBATOR

d...@c...pl

pneumokoki u 8-latki - pomozcie...
łÉśźťúĆą
książki dla ośmiolatki (no, prawie dziewięciolatki)
gra- pomóżcie
Re: gra- pomóżcie