Prezenty AD 2008

191. Data: 2008-11-21 07:56:51

Temat: Re: Prezenty AD 2008
Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Lis, 08:27, annikka <a...@n...pl> wrote:

> Zacznij pisać z onetu, albo gazety może, co? ;-)

E, moze lepiej, ze mnie nie widzi ;)

--
*lolka*

192. Data: 2008-11-21 08:43:10

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał

> ale wszystkie drapią :D

Ja nie wiem co wy macie z tym drapaniem ;-)
Przecież koronka nie musi być stylonowa, może być bawełniana i wtedy nie
drapie, to raz. A dwa, że nie musi być jedynym elementem stanika, czy to
miseczki czy ramiączka, może być _dodatkowym_ elementem ozdobnym, doszytym
do tego, co bezpośrednio styka się z ciałem. No ale DGCC ;-)

Agnieszka

193. Data: 2008-11-21 09:09:07

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Może to się da wyleczyć ;-)

Qra, ja Cię czasami widzę, więc źle nie jest

194. Data: 2008-11-21 09:17:10

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał
"złośliwa"

| Ja nie wiem co wy macie z tym drapaniem ;-)

e tam, mnie drapią nawet te na wieszaku :)

> [...]
| miseczki czy ramiączka, może być _dodatkowym_ elementem ozdobnym, doszytym
| do tego, co bezpośrednio styka się z ciałem.

ale ja się z Tobą w zupełności zgadzam :D

--
Kasia + Weronika (7-latka)
gg 181718

195. Data: 2008-11-21 13:17:28

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Ja nie wiem co wy macie z tym drapaniem ;-)

Delykatesy jezdeśmy.

> Przecież koronka nie musi być stylonowa, może być bawełniana i wtedy nie
> drapie, to raz.

Drapie.

A dwa, że nie musi być jedynym elementem stanika, czy to
> miseczki czy ramiączka, może być _dodatkowym_ elementem ozdobnym,

Jak jest dodatkiem, w umiarze, to nie przeszkadza. No chyba, ze drapie.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

196. Data: 2008-11-21 13:23:40

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolalny Lemur" <shure1@nospam_o2.pl> napisał w wiadomości

> Delykatesy jezdeśmy.

> Drapie.

No jak was bawełna drapie to wy straszne delikatesy musicie być ;-)
Ja nie mogę nosić drapiących staników, wcale nie z estetycznych powodów, a
może ze 2 razy w życiu trafił mi się taki, co to go się nosić nie dawało, bo
drapał ;-)

Agnieszka

197. Data: 2008-11-21 18:50:03

Od: "D" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czyli dało się to rozłożyć?

Dało się. Rozpuścił w wodzie. Super zabawka, naprawdę.

D.

198. Data: 2008-11-21 19:32:38

Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> Przecież koronka nie musi być stylonowa, może być bawełniana i wtedy nie
> drapie, to raz.

taaaaaa, do mojego ciałka to jakoś nie dociera :(

> A dwa, że nie musi być jedynym elementem stanika, czy to
> miseczki czy ramiączka, może być _dodatkowym_ elementem ozdobnym,
> doszytym do tego, co bezpośrednio styka się z ciałem.

U nas na wsi to koronka jest przeważnie ponad tym co z materiału lub
jako łącznik między miseczkami a tym co na plecach.

No ale DGCC ;-)
eeeeeee tam

pozdrawiam
Ania

199. Data: 2008-11-22 12:41:08

Temat: Re: Prezenty AD 2008 - teraz smok
Od: "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy ktoś może mi wyjasnić do czego służą smoki Battle Morph.
Ogólnie wiem, że do zabawy, ale nie mam pojęcia czy oprócz tego że są to
coś jeszcze robią.

pozdrawiam
Ania

200. Data: 2008-11-22 15:55:25

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna G." <a...@N...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy ktoś może mi wyjasnić do czego służą smoki Battle Morph.
> Ogólnie wiem, że do zabawy, ale nie mam pojęcia czy oprócz tego że są to coś
> jeszcze robią.

Drenują portfel.

Qra, no bo jak już jeden jest, to się chce i inne z tej serii

choroba i diagnoza?
Mikołajki w przedszkolu
Gdzie na narty z dziećmi ?
Adres do Swietego Mikolaja- ktos zna?