Prezenty AD 2008

91. Data: 2008-11-20 09:12:07

Temat: Re: Prezenty AD 2008
Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:

> Qra, wymienione marki wystąpują na moim zadupiu w formie szczątkowej
> albo żadnej

Na swoim zadupiu oglądałam również takie. 90% to puszapy, w dodatku
niezbyt ładne. Bardziej do łóżka niż pod sweter.

LL

--
Nasze: http://picasaweb.google.com/Elske72
*Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow

92. Data: 2008-11-20 09:13:48

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

oshin pisze:

> Kupiliśmy Młodemu Autka-Przygody w Chłodnicy Górskiej, są 3+
> Nie wiem czy bardzo edukacyjne, ale Młode kocha auta wszelakie, no i
> komputer też już kocha ;) a to-to ma ładne obrazki w odróżnieniu od wielu
> dzieciowych innych.

O, zastanawialam sie nad tym, bo Stanisław kocha Złomka. Jakie są mniej
więcej zasady tej gry?

LL

93. Data: 2008-11-20 09:16:50

Od: Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka pisze:

> a) kwestia gustu

Pewnie.

> b) było - kupuje się niedrażniącą ;-)

Nadmiar koronki zawsze drażni. Bez względu na wodę, płyn do prania i
inne. Córka ma tak samo. Podrapany biust nie wygląda atrakcyjnie.

> Ale fakt, co za dużo to niezdrowo.

Ano.

LL

94. Data: 2008-11-20 09:18:05

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka" <a...@z...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Szpilka" <s...@t...pl> napisał w wiadomości

> Może masz twardą wodę?

A nie wiem nawet. :-)

> Może zmiękczacz do prania by pomógł?

W sensie płyn do płukania? Czy jakiś specjalny zmiękczacz?

Sylwia

95. Data: 2008-11-20 09:19:08

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "annikka" <a...@n...pl> napisał w wiadomości

ate.html).

> Bossssko... kupić stanik bez przymierzania.
>
> Qra, wymienione marki wystąpują na moim zadupiu w formie szczątkowej albo
> żadnej

I widzisz. Juz masz powód by przyjechac do nas na wieś na zakupy stanikowe.

Sylwia ;-)

96. Data: 2008-11-20 09:19:34

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Bossssko... kupić stanik bez przymierzania.

Mierzysz sobie spokojnie w domu, bez natrętnej ekspedientki za kotarą.
Możesz zobaczyć, jak wygląda pod różnymi bluzkami i czy nie wystaje zza
dekoltów; pochodzić w nim trochę i sprawdzić czy koronka nie gryzie,
ramiączka nie spadają itp.

> Qra, wymienione marki wystąpują na moim zadupiu w formie szczątkowej
> albo żadnej

Na moim zadupiu z kolei w formie żadnej, dlatego korzystam ze sklepów
internetowych lub allegro. I nie dlatego, że te marki są jakoś
szczególnie wyjątkowe, a dlatego, że oferują mój rozmiar (skromne 65E),
a przy tym są przyzwoitej jakości. :-)

Ania

97. Data: 2008-11-20 09:20:23

Od: "Agnieszka" <a...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sensie płyn do płukania? Czy jakiś specjalny zmiękczacz?

I jedno i drugie :-)

Agnieszka

98. Data: 2008-11-20 09:20:34

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 09:40, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> wrote:

> Tu się podepnę, bo tamtego posta nie widze. Czemu niby mam nie kupować
> Triumpha? Ładny, TRWAŁY, świetnie dopasowany, czego o "innych markach"
> stawiających na "wypchnąć cycki jak najwyżej i jjjjjeszcze trochę
> koronki i kfiatkuf" powiedzieć nie można.

Hm, de gustibus... Wiec o kwiatkach nie bede dyskutowac, choc jak dla
mnie Twoj opis w ogole nie pasuje do marek, ktore podalam, glownie
dlatego, ze stawiaja one na dobre konstrukcyjnie, miekkie staniki, a
nie typowe u nas noszone push-upy skorupki. Co do wzornictwa, to np.
Freya zawsze kojarzyla mi sie z romantyczna, dziewczeca, subtelna
bielizna, hmm, coz...

> Rozmawiamy o bieliźnie dla
> 15-latki. BTW 3/4 z tego co proponują wymienione przez Ciebie firmy na
> siebie tez bym nie założyła. Z rozmiarówką Triumpha nigdy nie miałam
> problemów. Nie wiem o co Ci chodzi. Noszę go od 20 lat. Oczywiście nie
> tylko. Ale tylko z niego jestem naprawdę zadowolona.

Ok. Jesli zajrzysz w linki, ktore podalam, uznasz, ze nosisz od 20 lat
wlasciwy rozmiar, obejrzysz fotki z linka i po tym nadal uznasz, ze
wolisz Triumpha, to dla mnie spoko ;)
Choc stwierdzenie, ze "z ich rozmiarowka nigdy nie mialam problemow"
wrozy zle ;)
Po prostu wiele kobiet nosi to co nosi, bo _nie_wie_, ze mozna nosic
cos lepszego i _nie_wie_, ze takie np. 75B i 80C, to "rozmiary", ktore
powinno nosic moze 1% kobiet, a moze i tyle nie.
Moze ktoras z nich moj post przeczyta :)

Nie powiem tu nic wiecej i nic mniej, niz jest w linkach, ale skoro
nie widzisz posta (byly w sigu), to wkleje, moze ktos mnie zacytuje ;)

http://www.atlastravel.nazwa.pl/mariska/
http://stanikomania.blox.pl/html/

--
*lolka*

ps:

99. Data: 2008-11-20 09:23:46

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 09:57, "Qrczak" <q...@g...pl> wrote:

> Bossssko... kupić stanik bez przymierzania.
>
> Qra, wymienione marki wystąpują na moim zadupiu w formie szczątkowej albo
> żadnej

Przymierzasz, jak nie pasuje - odsylasz/wymieniasz :)
Jak dla mnie to wygodne i oszczedza czas i nerwy ;)
--
*lolka*

100. Data: 2008-11-20 09:26:03

Od: lolka <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Lis, 10:12, Lolalny Lemur <shure1@nospam_o2.pl> wrote:

> Na swoim zadupiu oglądałam również takie. 90% to puszapy, w dodatku
> niezbyt ładne. Bardziej do łóżka niż pod sweter.

Ranyjulek, gdzie u Frei, Panacha i innych ktore wkleilam byly te
puszapy? Bo chyba spora czesc ich kolekcji mnie omija :)))

--
*lolka*

choroba i diagnoza?
Mikołajki w przedszkolu