Problem

21. Data: 2004-01-17 21:46:55

Temat: Re: Problem
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
news:Xns9473A9FB424201272362@153.19.251.200...
> Ale tej kobiecie chodzilo o antykoncepcje w normalnym zwiazku, a nie jako
> zabezpieczenie przed gwaltem.

To dowodzi tylko tego, ze jest osoba odpowiedzialna za wlasne czyny i
swiadoma tego, co robi. Ty byc moze nie i dlatego zazdroscisz.
Anka

22. Data: 2004-01-17 23:29:46

Od: v...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

jestes zbyt prosta zeby zrozumiec ze to jest tylko szczegół - urywam dyskusje

23. Data: 2004-01-18 09:08:44

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> jestes zbyt prosta zeby zrozumiec ze to jest tylko szczegół - urywam
dyskusje

Szkoda, ze Tobie do poziomu Joli daleko. A to nie jest tylko szczegol, bo
ktos mogl sie zasugerowac Twoja wypowiedzie i np. nie zrobic testu, gdyz
wydalby sie dla niego za drogi...
Anka

24. Data: 2004-01-18 11:36:48

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To dowodzi tylko tego, ze jest osoba odpowiedzialna za wlasne czyny i
> swiadoma tego, co robi. Ty byc moze nie i dlatego zazdroscisz.
Niczego nie zazdroszcze. A poza tym mialem na wzgladzie to iz "zdrowszy"
jest seks z guma niz szprycowanie sie lekami. Ale widac pare osob uwaza
inaczej. I jeszcze w chamski sposob docieka tego.

25. Data: 2004-01-18 11:39:20

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szkoda, ze Tobie do poziomu Joli daleko. A to nie jest tylko szczegol, bo
> ktos mogl sie zasugerowac Twoja wypowiedzie i np. nie zrobic testu, gdyz
> wydalby sie dla niego za drogi...
Czemu kazdemu (najczesciej to plec brzydka) dogryzasz? To ze jestes
lesbijka nie daje ci prawa ublizaniu innym.

26. Data: 2004-01-18 11:54:17

Od: "C.Jola" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czemu kazdemu (najczesciej to plec brzydka) dogryzasz? To ze jestes
> lesbijka nie daje ci prawa ublizaniu innym.

Człowieku, zastanów się kto tu komu ubliża..... Jak można coś takiego
napisać? Ja rozumiem, że każdy może mieć swoje poglądy, ale trzeba zachować
choć odrobinę kultury... A agresję niewiele w życiu zwojujesz......

--
Jola, mocno zdegustowana.....
Nakarm głodne dziecko

27. Data: 2004-01-18 12:37:22

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <budrvh$ef7$1@news.onet.pl>, C.Jola wrote:

> Człowieku, zastanów się kto tu komu ubliża..... Jak można coś takiego
> napisać? Ja rozumiem, że każdy może mieć swoje poglądy, ale trzeba zachować
> choć odrobinę kultury... A agresję niewiele w życiu zwojujesz......

A co, nazwanie kogoś lesbijką to już ubliżanie? Ciekawe, co na ten temat
myśli milion polskich lesbijek ;)
--
Samotnik
www.zagle.org.pl

28. Data: 2004-01-18 17:19:33

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, nazwanie kogoś lesbijką to już ubliżanie? Ciekawe, co na ten
> temat myśli milion polskich lesbijek ;)
Wlasnie, na pal ja wbija

Aparat Bioptron Compact III
Prolaktyna