Problem

1. Data: 2004-01-16 12:27:29

Temat: Problem
Od: "Effcia2" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ponieważ jestem na grupie nowa, witam serdecznie. Przychodzę do Was z pewnym
problemem.
Mianowicie dotyczy on antykoncepcji i jej skuteczności. Około 3 miesięcy temu
zaczełam zażywac Logest. W poprzednim cyklu zapomnialam 1 tabletki. Pozniej
wspołżyłam. Ponieważ przepłoszyłam się, zrobiłam test ciążowy - wynik był
negatywny. W normalnym czasie pojawiło się krwawienie. Odczekałam 7 dni i
zaczęłam kolejne opakowanie Logestu. W tym czasie pigułki brałam regularnie,
o żadnej nie zapomniałam. Obecnie jestem w tzw. "przerwie". To już 2-gi
dzień, a krwawienie sie nie pojawiło. Czy możliwe jest, że jednak jestem w
ciąży???
Czy po 1,5 miesiąca można zaobserwowa jakieś jej objawy? Powiem, że czuje się
normalnie, żadnych mdłośi, apetyt nie zwiększony, nic, co mogłoby mnie
niepokoic pod tym względem.

Pozdrawiam
Ewa

2. Data: 2004-01-16 12:44:09

Temat: Re: Problem
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
regularnie,
> o żadnej nie zapomniałam. Obecnie jestem w tzw. "przerwie". To już 2-gi

podczas brania pigułek krwawienie nie pojawia sie od razu po ostatniej
pigułce zazwyczaj w 3- 4 dniu.
wiec spokojnie
pzdr.
p.> --
http://www.gazeta.pl/usenet/

3. Data: 2004-01-16 16:47:37

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czuje się normalnie, żadnych mdłośi, apetyt nie zwiększony, nic, co
> mogłoby mnie niepokoic pod tym względem.
Po co lykac chemie niech twoj kochas naciagnie gume i bedzie git (sory ze
tak kolokwialnie odpowiedzialem- ale mam dzis taki humor)

4. Data: 2004-01-16 17:00:09

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@a...lublin.pl> napisał w wiadomości
> Po co lykac chemie niech twoj kochas naciagnie gume i bedzie git (sory ze
> tak kolokwialnie odpowiedzialem- ale mam dzis taki humor)

Wiesz co? Jestes zalosny...
A humor czasami mozna powstrzymac.

Anka

5. Data: 2004-01-16 17:15:27

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Po co lykac chemie niech twoj kochas naciagnie gume i bedzie git (sory ze

wlasnie po to aby guma nie pękła i nie okazało się ,że to kolejny taki gośc
jak ty.
p.

6. Data: 2004-01-16 18:14:09

Od: "Bzyczek_db" <b...@b...vectranet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pamana" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

> Odczekałam 7 dni i
> regularnie,
>
> podczas brania pigułek krwawienie nie pojawia sie od razu po ostatniej
> pigułce zazwyczaj w 3- 4 dniu.
> wiec spokojnie
> pzdr.
> p.> --
> http://www.gazeta.pl/usenet/
>
> Z tego co ja sie orientuje zapomnienie jednej pigulki nie powoduje odrazu
powrotu plodnosci. Wiec wedlog mnie nie masz sie czym przejmowac. Chyba, ze
sie myle, ale nie sadze.

Pozdrawiam i nastepnym razem juz pamietaj (zawsze lzej sie potem spi :) )

7. Data: 2004-01-16 22:17:34

Od: "Blue Master" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bzyczek_db wrote:
> [...]
> Chyba, ze sie myle, ale nie sadze.
>
> Pozdrawiam i nastepnym razem juz pamietaj (zawsze lzej sie potem spi

A najlepsza jest szklanka wody zamiast!

--
Blue Master

8. Data: 2004-01-17 14:46:17

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie po to aby guma nie pękła i nie okazało się ,że to kolejny taki
> gośc jak ty.
Robcie co chcecie, ale lykanie takiego syfu to powolne dobijanie organizmu

9. Data: 2004-01-17 14:49:13

Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Robcie co chcecie, ale lykanie takiego syfu to powolne dobijanie
organizmu

A Ty akurat masz pojecie nt. tego "syfu" jak i jego oddzialywania na
organizm jak i w ogole masz bardzo szerokie pojecie na temat lecznictwa,
medycyny i farmacji...
Eh. No comments.

Anka

10. Data: 2004-01-17 14:51:07

Od: Hektor <m...@a...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty akurat masz pojecie nt. tego "syfu" jak i jego oddzialywania na
> organizm jak i w ogole masz bardzo szerokie pojecie na temat lecznictwa,
> medycyny i farmacji...
> Eh. No comments.
Nie musze miec znacznej wiedzy co do dzialania leku. Ale nie mozesz powiedziec ze
nie ma efektow ubocznych!!! A wlasnie o to mi chodzilo.

Aparat Bioptron Compact III
Prolaktyna
Prolaktyna
Prolaktyna