Problem przeczytaj dziekuje!

1. Data: 2002-06-11 19:19:23

Temat: Problem przeczytaj dziekuje!
Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem młoda osoba a mam kuz zelaki
Byłam dzis u chirurga w nowym saczu tam mieszkam polecił mi
usuniecie zwłaszcza na lewej nodze zelaka tzn usuniecie całkowite od
pachwiny do dołu jedna zyłe na której jest zelak.Bardzo to zabrzmiało w
uszach poczułam szelest i było mi przykro.
Mam pytania jezeli moge dziekuję!
Sa nawroty po zabiegu?
Znieczulenie w kręgosłup czy ogólne?czy przed operacją
prosze o kazdą informacje na temat zelaków

zgóry serdecznie dziekuję bozia z nowego sacza

2. Data: 2002-06-11 19:45:44

Temat: Re: Problem przeczytaj dziekuje!
Od: "Udko" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy myslimy o tym samym ?
I czy ktos se jaj nie robi....:) ?

Ale jesli chodzi o zylaki........to jezeli chirurg (mam nadzieje,ze
naczyniowy) radzi ich usuniecie, to znaczy,ze sa juz w zaawansowanym stanie
i nalezy je usunac.
W takim zabiegu usuwa sie cala zyle odpiszczelowa ( ta od pachwiny ) bo to z
jej obocznych zyl powstaja zylaki.
Po zabiegach zdazaja sie nawroty.
Znieczulenie- to zalezy .

Pozdrawiam
Miss Udko.

3. Data: 2002-06-11 21:55:17

Od: "SkorpioGirl" <s...@n...no-spam> szukaj wiadomości tego autora

Powiem tak:
Moja Mama miala te operacje w prywatnej klinice.
Obsluga perfekt, lekarze, pielegniary itp.
Dostala zastrzyk w kregoslup. Po tym znieczuleniu (juz po operacji) byla jak
sparalizowana i miala drgawki- mowila ze jej zimno, mimo, ze lezala pod
kilkoma kocami i koldra!!! Pocieszajcym obrazem byl widok Pani lezacej ook,
ktora miala taka sama operacje chwile wczesniej i juz jej to przechoodzilo.
Jak wrocila do domu to po czasie jaki lekarze powiedzieli ze wroci do zycia
normalnego mama spokojnie mogla..... dojsc do ubikacji;) Ma niewielka blizne
na nodze do dzis. A przed chwila przeprowadzilam z nia wywiad i powiedziala,
ze generalnie jest zadowolona z operacji (mimo, ze bolala noga po niej) .
Nie ma zylakow! Nie ma boli i wszystko jest ok, oprocz jednego faktu ze ta
noga juz na zawsze pozostanie SLABSZA!
Zycze powodzenia;)
Skorpio

4. Data: 2002-06-12 04:40:45

Od: "asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Sa nawroty po zabiegu?
> Znieczulenie w kręgosłup czy ogólne?czy przed operacją
> prosze o kazdą informacje na temat zelaków

Może to żadne pocieszenie, ale ja, w wieku 25 lat, również mam żyły
powierzchniowe w stanie rozkładu, a dokładniej zastawki na poziomie lewego
kolana zupełnie przestały działać.
Jakoś tak się zbiegło to z ubiegłoroczną kuracją hormonalną.
Na razie jem Detralex, ale i tak widzę, że wyciąganie żył powierzchniowych
mnie nie ominie. Ale się tam nie stresuję tym za bardzo. Jak to się mówi -
druga mama (teściowa) to załatwi.

pozdr.
Asmira

5. Data: 2002-06-12 14:54:59

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pozdrawiam
> Miss Udko.

:)

Pozdrawiam
Marek

6. Data: 2002-06-12 21:55:03

Od: "Udko" <f...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Marek Kruzel" <h...@g...pl> napisal w wiadomosci

> :)
>
> Pozdrawiam
> Marek

A... dziekuje :-)

7. Data: 2002-06-13 10:26:52

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie dziekuje wszystkim za kontakt i pozdrawiam z gór nowego sacza!!!!
jestem w trakcie robienia badan na operacje pa
Bozia

8. Data: 2002-06-13 11:59:30

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bozena" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
> Serdecznie dziekuje wszystkim za kontakt i pozdrawiam z gór nowego
sacza!!!!
> jestem w trakcie robienia badan na operacje pa
> Bozia

Życzę powodzenia !
m.

9. Data: 2002-06-14 11:57:05

Od: "Bozena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc !

bedzie mi bardzo dużo potrzebne szczęscia i spokoju wytrzymałosci nigdy nie
miałam operacji na nic

dziekuję bozia zdenerwowana mimo to optimistka
pa!

10. Data: 2002-06-15 06:46:14

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 12 Jun 2002 23:55:03 +0200, Udko napisal(a):

> Uzytkownik "Marek Kruzel" <h...@g...pl> napisal w wiadomosci

> A... dziekuje :-)

Prosze :-)

Przekrwione oczy