Przekrwione oczy

1. Data: 2002-06-11 16:37:58

Temat: Przekrwione oczy
Od: Wojtek Borzestowski <W_Borzestowski@no_spam.megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co poradzić na: bolące oczy, rano całe białka są prawie czerwone, oczy bolą
głównie po długim siedzeniu przed kompem. ( Nowy monitor już w najbliższym
budżecie). Czy to może być niebezpieczne ? Czy konieczna jest wizyta u
okulisty ?
--
pozdrawiam,
Wojtek Borzestowski

"Głośno mówię "Mała patrz. Cywilizowany świat""

2. Data: 2002-06-11 17:48:06

Temat: Re: Przekrwione oczy
Od: Jacek <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek Borzestowski wrote:

> [...]
> głównie po długim siedzeniu przed kompem. ( Nowy monitor już w najbliższym
> budżecie). Czy to może być niebezpieczne ? Czy konieczna jest wizyta u
jest to zawodowa choroba "siedzacych przed kompami"
komputer shut down do czasu zakupu nowego monitora, ostro kreslacego
szczegoly, zmiana oswietlenia, duzo ruchu na swiezym powietrzu
i gimnastyka galek ocznych w patrzeniu na odleglosc wsrod przyrody.
+ terapia zielonym kolorem ( ogladanie zielonych drzew, trawy, lak).

Specjalnie kupilem do testow 5 monitorow, ktorych uzytkowanie prowadzi w
ciagu 2-3 dni do przekrwienia bolu oczu.
Wykazuja 10 wadliwych parametrow.
Poczawszy od czestotliwosci odswiezania, nieostrego kreslenia
szczegolow, rozmycia obrazu w naroznikach, slabego kontrastu,
elektryzowania sie ekranu i szybkiego osiadania warstwy kurzu itd.

Jacek
--
World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

3. Data: 2002-06-11 17:57:36

Od: "mark" <w...@z...dzierzoniow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wojtek Borzestowski" <W_Borzestowski@no_spam.megapolis.pl>
napisał w wiadomości news:ae5930$a3k$1@absinth.dialog.net.pl...
> [...]
> głównie po długim siedzeniu przed kompem. ( Nowy monitor już w najbliższym
> budżecie). Czy to może być niebezpieczne ? Czy konieczna jest wizyta u

Podobno okłady z zaparzonego i ciepłego rumianku pomagają. Czasami też
szałwia. No i pożądny monitor.
pzdr
marek

4. Data: 2002-06-12 16:25:58

Od: Wojtek Borzestowski <W_Borzestowski@no_spam.megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek wrote:

> jest to zawodowa choroba "siedzacych przed kompami"
> komputer shut down do czasu zakupu nowego monitora, ostro kreslacego

ehh, to się nie da, ale jeden dzień odpocząłem i pomogło trochę.

> szczegoly, zmiana oswietlenia, duzo ruchu na swiezym powietrzu
> i gimnastyka galek ocznych w patrzeniu na odleglosc wsrod przyrody.
> + terapia zielonym kolorem ( ogladanie zielonych drzew, trawy, lak).

Popróbuję zobaczymy

> [...]
> szczegolow, rozmycia obrazu w naroznikach, slabego kontrastu,
> elektryzowania sie ekranu i szybkiego osiadania warstwy kurzu itd.

Czyli jaką 19 najlepiej kupić ? Jaka ma najlepsze parametry zdrowotne i
kieszeniowe ?

--
pozdrawiam,
Wojtek Borzestowski

"Głośno mówię "Mała patrz. Cywilizowany świat""

Znamie błękitne
kolano
objawy ziarnicy złośliwej (prosze)
Refundacja z kasy chorych