Problem urologiczny?

1. Data: 2006-07-11 22:17:04

Temat: Problem urologiczny?
Od: "MarcinS" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam 24 lata i pewien problem zwiazany z moim pecherzem.juz od dluuugiego
czasu po oddaniu juz moczu mam problem z kroplami, ktore po krotkim czasie
wydobywaja sie samoczynnie, jest to dosyc uciazliwe, bo kiedy oddaje mocz
musze dluzej przeczekac, zeby juz nic "nie lecialo", a kiedy np. siadam przy
biurku mocz sam sie wydobywa....
Czy to moze byc jakis problem z pecherzem? Co mam zrobic?
dziekuje za odp z gory
Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-07-13 10:08:07

Temat: Re: Problem urologiczny?
Od: "Michał" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

*****
> Odpowiem Ci nieco refleksyjnie. "Choćbyś strząsał dwa tygodnie, to
ostatnia (kropla) i tak wpadnie w spodnie..."

realizacja recepty w niemieckiej aptece
Escherichia coli
wymagania unijne gabinetow lekarskich
Plamy na łydkach