realizacja recepty w niemieckiej aptece

1. Data: 2006-07-11 20:02:59

Temat: realizacja recepty w niemieckiej aptece
Od: Jimthree <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mój lekarz przypisał mi na receptę Novothyral, mówiąc że kupię go tylko w
Niemczech (mieszkam w Szczecinie). Czy ta recepta upoważnia mnie do
zniżki, czy będę musiał zapłacić 100% ceny? W internetowej niemieckiej
aptece znalazłem ten lek w takiej cenie, że aby zrealizować całą receptę
będę musiał wydać 500 zł (4 opakowania Novothyral po 100 tabl.) Niestety z
niemieckim jest u mnie nie za bardzo, a po angielsku chyba się nie
dogadam. Proszę o pomoc.
Dziękuję.
Pozdr.
Jimthree

2. Data: 2006-07-11 22:27:44

Temat: Re: realizacja recepty w niemieckiej aptece
Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lekarz przypisał mi Novothyral, mówiąc że kupię go tylko w
> Niemczech (mieszkam w Szczecinie). Czy ta recepta upoważnia mnie do
> zniżki, czy będę musiał zapłacić 100% ceny?

masz niemieckie ubezpiecznie? nie? to płacisz 100% ceny.
zresztą, gdy Novothyral był dostepny w Polsce to był nierefundowany.

3. Data: 2006-07-12 00:26:00

Od: Samotnik <s...@W...samotnik.art.pl> szukaj wiadomości tego autora

<g...@w...pl> napisal(a):
> [...]
> będę musiał wydać 500 zł (4 opakowania Novothyral po 100 tabl.) Niestety z
> niemieckim jest u mnie nie za bardzo, a po angielsku chyba się nie

Zapłacisz full cenę, chyba że jesteś ubezpieczony w DE (a podobno i to
nie zawsze)
--
Samotnik

4. Data: 2006-07-12 07:06:27

Od: "mamouna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jimthree" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Niemczech (mieszkam w Szczecinie). Czy ta recepta upoważnia mnie do
> zniżki, czy będę musiał zapłacić 100% ceny?

A dlaczego Niemcy mieliby dopłacać do twoich leków ?

Escherichia coli
wymagania unijne gabinetow lekarskich
Plamy na łydkach
Dziwne problemy