Escherichia coli

1. Data: 2006-07-11 19:37:07

Temat: Escherichia coli
Od: s...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Czy bakterie "escherichia coli" (wyniki wymazu z pochwy) moga
powodowac stany podgoraczkowe?

2. Data: 2006-07-11 20:42:21

Temat: Re: Escherichia coli
Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@i...pl napisał(a):
> Czy bakterie "escherichia coli" (wyniki wymazu z pochwy) moga
> powodowac stany podgoraczkowe?

Jak najbardziej. Nie powinno jej tam być. To bakteria kałowa. Proponuję
ginekologa i na przyszłość staranniejszą higienę, albo więcej
ostrożności przy zabawach dla dorosłych, jeśli masz takie problemy.

Pozdrawiam.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl

3. Data: 2006-07-12 16:52:01

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> Jak najbardziej. Nie powinno jej tam być. To bakteria kałowa. Proponuję
> ginekologa i na przyszłość staranniejszą higienę, albo więcej ostrożności
> przy zabawach dla dorosłych, jeśli masz takie problemy.

wszystko co piszesz, to nieprawda. coli ma prawo byc w pochwie, tylko w
odpowiedniej ilosci. jesli jej ilosc wzrasta, to nie skutek braku higieny.

4. Data: 2006-07-12 17:44:53

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> wszystko co piszesz, to nieprawda. coli ma prawo byc w pochwie, tylko w
> odpowiedniej ilosci. jesli jej ilosc wzrasta, to nie skutek braku higieny.

Jeżeli podcierasz się np.tył do przodu, to nie przeczę.

--
Kaja

5. Data: 2006-07-12 18:37:42

Od: "Justyna N" <c...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik ""Paweł W."" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

> wszystko co piszesz, to nieprawda. coli ma prawo byc w pochwie, tylko w
> odpowiedniej ilosci. jesli jej ilosc wzrasta, to nie skutek braku higieny.
E. coli ma prawo występować tam gdzie plecy tracą swą szlachetną nazwę-jak
sama nazwa wskazuje (pałeczka okrężnicy) w każdym innym miejscu może
zagrażać zdrowiu. Przyczyną może być wybicie naturalnej flory bakteryjnej w
pochwie, zmniejszona higiena lub też nadmierna higiena (nadmierne płukanie
wnętrza pochwy oraz leżenie w wannie może zaszkodzić)!

--
c...@p...pl
gg 8559715

"Życie nieświadome nie jest warte tego,
by je przeżyć"
Sokrates

6. Data: 2006-07-13 15:22:06

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> w pochwie, zmniejszona higiena lub też nadmierna higiena (nadmierne
> płukanie wnętrza pochwy oraz leżenie w wannie może zaszkodzić)!

no coz, ja wole zdac sie na opinii kierownika katedry zakazen w poloznictwie
w IMID.

7. Data: 2006-07-13 20:51:49

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):
> Użytkownik "Justyna N" <c...@p...pl> napisał w wiadomości

> no coz, ja wole zdac sie na opinii kierownika katedry zakazen w poloznictwie
> w IMID.
No właśnie. W tym problem. E.coli nie powinna występować poza miejscem,
gdzie plecy kończą swą szlachetną nazwę. W pochwie, czy pęcherzu nie
powinny się znaleźć. W pochwie są inne bakterie (kwasu mlekowego)
utrzymujące kwasowe pH i chroniące w ten sposób pochwę przed zakażeniem
inną florą bakteryjną. Tak samo w pęcherzu. Kobiety mogą być
bezobjawowymi nosicielami, ale częściej powoduje to zapalenie pęcherza.
E.coli jest najczęstszą przyczyną zapalenia pęcherza u kobiet. Pęcherz
powinien być jałowy.

8. Data: 2006-07-14 15:40:49

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nosicielami, ale częściej powoduje to zapalenie pęcherza. E.coli jest
> najczęstszą przyczyną zapalenia pęcherza u kobiet. Pęcherz powinien być

skupiles sie na pecherzu, a pytanie bylo o pochwe. 2 lekarzy z IMID
powiedzialo mi, ze coli w odpowiedniej ilosci ma prawo byc w pochwie.
problem w tym, ze w pochwie jest b. duzo bakterii i lekarze nie wiedziec
czemu skupiaja sie na wylapywaniu poszczegolnych, zaden zas nie zaczyna od
podstawy tj. mierzenia ph w pochwie. nie maja tez pojecia jak rozpoznawac
(nie mowiac o leczeniu) dosc powszechnego, lecz groznego schorzenia, jakim
jest bacterial vaginosis. jendak pani ze znanego laboratorium w wwie spytala
mnie, czy to jakas nowa szczepionka:)

9. Data: 2006-07-18 09:00:33

Od: "Paweł W." <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

siliana napisał(a):

> [...]
> jest bacterial vaginosis. jendak pani ze znanego laboratorium w wwie spytala

Ale ja nie jestem ginekologiem. O bacterial vaginosis wiem, że istnieje
i to mi wystarcza.

--
SCIO ME NIHIL SCIRE

pawelek79NIE-SPAMOWAĆ<MAŁPA>o2.pl