Problem z bieluniem

11. Data: 2000-05-16 14:31:55

Temat: Re: Problem z bieluniem
Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co do łaciny, to w ogóle chyba była jakaś zmiana nazewnictwa i kołacze mi
> się po głowie hasło "brugmansia". Po polsku bieluń.
zobacz jaka piękna strona,
http://home.att.net/~perennials/greetings.html
Pozdrawiam, Jerzy.

12. Data: 2000-05-17 09:38:14

Temat: Odp: Problem z bieluniem
Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8frm4l$1ik$...@s...icm.edu.pl...
> zobacz jaka piękna strona,
> http://home.att.net/~perennials/greetings.html

Przypomina mi się moja wykładowczyni: ile razy przychodziło się zapytać o
coś prostego (odpowiedź wymagałaby ok. minuty), tyle razy wyjmowała jakąś
ksziążkę z szafy i proponowała poczytanie. Przemyślmy sobie może, czy na
pewno lista dyskusyjna na tym polega?

Basia. (przepraszam, Piotrze)

13. Data: 2000-05-17 10:42:59

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ksziążkę z szafy i proponowała poczytanie. Przemyślmy sobie może, czy na
że nie lubisz czytać to już wiem, ale, że nie lubisz oglądać przepięknych
zdjęć to nie wiedziałem, (przepraszam, Piotrze) [czy na pewno lista
dyskusyjna na tym polega?] cokolwiek to znaczy, a właśnie co to znaczy w
poście do mnie?
pozdr Jerzy

14. Data: 2000-05-20 09:29:19

Od: "Adam" <n...@p...onet> szukaj wiadomości tego autora

teraz wiadomo dlaczego były w promocji :(
u mnie jest to samo!!!
Czy Auchan Gdańsk ?

Pozdrowienia Adam Figarski

15. Data: 2000-05-21 17:28:57

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> teraz wiadomo dlaczego były w promocji :(
> u mnie jest to samo!!!
> Czy Auchan Gdańsk ?
nie Wawa [odpowiadam za nieobecnego] a dlaczego kupiłeś nie oglądając co
bierzesz?
Pozdrowienia Jerzy

16. Data: 2000-05-22 05:37:06

Od: "Jarek Grzelak" <g...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, Wawa. Ale musze Ci, Jerzu (tez moge???), powiedziec, ze tego
nie bylo widac. Przynajmniej u mnie. Ogladalem rosline dosc uwaznie, moglo
sie ukryc od spodu lisci, ale nie zauwazylem. U mnie po paru dniach sie to
rozplenilo (siedzialo to to pod liscmi i bez okularow rzeczywiscie bym nie
zauwazyl tego w malej ilosci). Nie wazne, pozbylem sie tego juz. Jakis
preparat Targeta przeciw owadom, za trzy dni mocny prysznic i po klopocie
:-)))
pozdrowka
Jarek

Użytkownik Jerzy <j...@p...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8g96ce$3vr$...@s...icm.edu.pl...

17. Data: 2000-05-22 07:33:07

Od: "Jerzy" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zauwazyl tego w malej ilosci). Nie wazne, pozbylem sie tego juz. Jakis
> preparat Targeta przeciw owadom, za trzy dni mocny prysznic i po klopocie
mnie szło o powód promocji, niekoniecznie dlatego a bieluń już taki jest, że
skończysz jeden oprysk to możesz bez mała zacząć drugi, przynajmniej na
działce.
pozdr Jerzy

Morela usycha.
wisnia