Problem z grubym jelitem

1. Data: 2006-12-15 19:58:19

Temat: Problem z grubym jelitem
Od: cayser <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Serdecznie witam.
Piszę tu ponieważ nie wiem juz gdzie szukać pomocy. Mój tata od paru lat
leczy się na wrzody żołądka i hemoroidy. Przeszedł wielu lekarzy, dostał
dużo leków i choroby tak jakby zachamowały. Ale pewnien lekarz
stwierdził, że powinien zrobić badania jelit ponieważ objawy, o kórych
mówił mogły wskazywać na chorobę jelit. Jego objawy to ciągłe biegunki
czasami również krwawienia i chyba bóle przy wypróżnianiu się. Od
pewnego czasu powiedział nam, że ukrywał przed nami gorsze objawy. Przy
wypróżnianiu się czasami zamiast kału zauważał nie wiem jak to ująć, ale
powiedział lepiący śluz. Przez to ciągle ma uczucie jakby miał się
wypróżnić. Podobno nic go nie boli ale objawy są jakie są. Obawia się,
że to może być rak jelit :-( Boimy się wszyscy bardzo. Pochodzimy z
małego miasteczka i najgorsze to, że nie wiemy gdzie się zgłosić z tym.
Przeszedł badania urologiczne, ale skończyły się na lekach. Czy wiecie
gdzie może się z tym zgłosić, co to może być??? Czy znacie jakieś
kliniki w Warszawie lub Łodzi do któych mógłby się zgłosić. Te dwa
miasta leża najbliżej naszego miasta.

Dodam, że szkoda mi go bardzo bo widzę, że popadł w jakiegoś typu
depresję. Stał się innym człowiekiem.

Dziękuję wszystkim za pomoc i wskazówki
Pozdrawiam
Jarek

2. Data: 2006-12-15 20:32:56

Temat: Re: Problem z grubym jelitem
Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cayser" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> mógłby się zgłosić. Te dwa miasta leża najbliżej naszego miasta.
>
> Dodam, że szkoda mi go bardzo bo widzę, że popadł w jakiegoś typu

Prosze iść do lekarza rodzinnego, najlepiej specjalisty od chorób
wewnętrznych. Lekarz rodzinny powinien dać państwu skierowanie
na bezpłatne badania jelita grubego: endoskopie, kolonoskopie,
lub rektosigmoidoskopię.

Pozdrawiam

j.

3. Data: 2006-12-15 23:24:54

Od: cayser <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wewnętrznych. Lekarz rodzinny powinien dać państwu skierowanie
> na bezpłatne badania jelita grubego: endoskopie, kolonoskopie,

Był u lekarza. Skierowano go na kolonoskopię. Ale strasznie się jej boi.
Nie chodzi tu o strach przed samym zabiegiem tylko przed miejscem w
którym miałby być wykonywany. Nasz szpital jest straszny! Dlatego szukam
innego miejsca, rozwiązania na leczenie. Myślałem o konsultacji
"prywatnej" ze specjalistą który zadecydowałby co robić dalej. Problem w
tym, że nie znamy takich placóek. Ja na codzień mieszakm w Warszawie i
dlatego postanowiłem poszukać pomocy właśnie tutaj.
Jarek

4. Data: 2006-12-16 20:33:51

Od: "jagna" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znamy takich placóek. Ja na codzień mieszakm w Warszawie i dlatego
> postanowiłem poszukać pomocy właśnie tutaj.

W dobrych szpitalach, dobrych prywatnych gabinetach robią to
w znieczuleniu.
Proszę wziąć pierwszą z brzegu warszawską gazetę z ogłoszeniami.

Pozdrawiam

j.

5. Data: 2006-12-17 17:27:08

Od: "anet1" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cayser" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy znacie jakieś kliniki w Warszawie lub Łodzi do któych mógłby się
> zgłosić. Te dwa miasta leża najbliżej naszego miasta.

Wiem, że bardzo dużo ludzi chodzi na kolonoskopię do Centrum
Onkologii na Ursynowie. Tam jest jakaś przychodnia, gdzie to wykonują.
Zadzwoń tam albo pojedź i zapytaj. To wcale nie musi być nic groźnego.

6. Data: 2006-12-17 18:20:36

Od: cayser <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

anet1 napisał(a):

> [...]
> Onkologii na Ursynowie. Tam jest jakaś przychodnia, gdzie to wykonują.
> Zadzwoń tam albo pojedź i zapytaj. To wcale nie musi być nic groźnego.

Super mieszkam blisko. Jutro podejdę, zapytam. Dzieki za podpoiedź.

Pogotowie Ratunkowe "Falck"
papierki lakmusowe (grzybica pochwy)
bóle kregosłupa w ciąży
Re: jak dlugo dieta po wycieciu woreczka zolciowego
Oddam tom 1 "Atlasu anatomii czlowieka" (W-wa)