Problem z łodygą

1. Data: 2007-12-05 20:42:36

Temat: Problem z łodygą
Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiem że to właściwa grupa więc opiszę pokrótce mój problem. Otóż chodzi
mi o "łodyge" - "łodyga" mi nie dyga - wszystkich ekspertów proszę o
pomoc. Próbowałem już wszystkiego proszę pomóżcie ...

2. Data: 2007-12-06 09:13:03

Temat: Re: Problem z łodygą
Od: pomagier <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 05 Dec 2007 21:42:36 +0100, Panslavista napisał(a):

> Wiem że to właściwa grupa więc opiszę pokrótce mój problem. Otóż chodzi
> mi o "łodyge" - "łodyga" mi nie dyga - wszystkich ekspertów proszę o
> pomoc. Próbowałem już wszystkiego proszę pomóżcie ...

HEHHEHEHE.
Dobre.
Moze musisz podlac odpowiednim nazowzem?

Re: dekret
Niezidentyfikowany Obiekt Roślinny
WITAM WSZYSTKICH
ZYDKI