Problem z poceniem

1. Data: 2007-06-03 16:19:12

Temat: Problem z poceniem
Od: MG42 <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ograniczyć nadmierne pocenie się? Oczywiscie nie mysle tu o
dezodorantach czy innych kosmetykach. Chodzi mi o jakies naturalne
preparaty. Poradzono mi pokrzywę i szałwię.

2. Data: 2007-06-03 16:22:31

Temat: Re: Problem z poceniem
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:1ws1rtw0pqilq.ep19yxvdp6oi$....@4...net,
Od: MG42 <m...@g...pl>
Było:
> Jak ograniczyć nadmierne pocenie się? Oczywiscie nie mysle tu o
> dezodorantach czy innych kosmetykach. Chodzi mi o jakies naturalne
> preparaty. Poradzono mi pokrzywę i szałwię.

Pocenie obniża temperaturę ciała, myj się dwa razy dziennie i poć się
elegancko! Jest gorąco to normalni się pocą!

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

3. Data: 2007-06-04 06:36:22

Od: "jan kowalski" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:f3uq4h$kc$1@nemesis.news.tpi.pl...
> W: News:1ws1rtw0pqilq.ep19yxvdp6oi$....@4...net,
> Od: MG42 <m...@g...pl>
> Było:

Używaj bielizny termoaktywnej - hasło "meryl"

Pozdrawiam
Mariusz Adamowicz
(starszy lekarz)

Arginine - opinie
Wysypka na brzuchu - po leku, czy po jedzeniu?
Krwiak mózgu - czy to groźne???
opis EEG - co oznacza "numer worm"?
Potówki?