Problem z rama lozka z Ikea

1. Data: 2005-10-07 08:16:25

Temat: Problem z rama lozka z Ikea
Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chce sie z wami podzielic moim wkurzeniem!

Rozwalilo mi sie lozko z Ikei, pech chce ze 6 dni po gwarancji. Urwala sie
listwa mocujaca materac.

Poprostu siedzialem i trach listwy wpadly pietro nizej. Wyrwalo takie
krotkie konfiraty z ramy lozka. Ewidentny blad konstrukcyjny. Nie bylo
żadnego skakania, a moja waga 85kg, jest chyba dosc standardowa.

Jakos to naprawie ale mam podejzenie ze oni jakos to licza zeby bylo OK
podczas gwaranci a potem sie rozwalalo.

musta

2. Data: 2005-10-07 09:30:26

Temat: Re: Problem z rama lozka z Ikea
Od: Sierp <s...@s...NO.net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Oct 2005 10:16:25 +0200
"musta" <m...@p...onet.pl> wrote:

> Jakos to naprawie ale mam podejzenie ze oni jakos to licza zeby bylo
> OK podczas gwaranci a potem sie rozwalalo.

nie powiem, precyzyjnych matematykow maja :)

Sierp

3. Data: 2005-10-07 10:40:58

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jasne, to byl zart :-)

raczej chodzilo mi o to ze jest to tak robione zeby przetrwac sopkojnie
rok - dwa ale nie wiecej.

Wiadomo ze mozna zrobic cos tak aby bylo solidnie "na lata", albo tak aby
wytrzymalo jakas tam. Boje sie ze mimo iz chwala sie tymi swoimi testami
wytrzymalosci to niestety w moim przypadku robili z mysla "byle by
wytrzymalo rok".

Pewnie mialem pecha ale mnie to wkurzylo.

musta

4. Data: 2005-10-07 10:41:17

Od: Dilbercik <D...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

sygnal z satelity :-) mija gwarancja daja jeszcze tydzien na radosc i
ciach sygnal do odbiornika mala eksplozja moze nie termonuklearna ale
jakas tam na 100% :-) i nie ma spania trza udac sie po nowe...

Michal

5. Data: 2005-10-07 10:59:41

Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "musta" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
[...]
> Pewnie mialem pecha ale mnie to wkurzylo.

A co to za model ramy? Ja ma tez lózko z IKEI i jak je skrecalem to mialem
wrazenie ze konstrukcja jest raczej "pancerna". Na razie - juz z 3 lata
bedzie - zero problemów.

6. Data: 2005-10-07 11:15:12

Od: "musta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wrazenie ze konstrukcja jest raczej "pancerna". Na razie - juz z 3 lata

Lillehamer 160cm - dziwnym trafem wycofany z oferty (zostaly tylko 90cm)

U mnie polecialo mocowanie takiej metalowej szyny wzdluz zewnetrznej listwy
lozka.

Ta szyna miala ksztalt litery L i niestety sily przenoszone przez srubki w
gornym ramieniu pracowaly i "na scinanie" i "na wyrywanie". Tak ze przy
kazdym ruchu byly poddawane takiemy jakby "obruszaniu" a ze byly osadzone w
miekkiej plycie to sie poprostu obryszaly i wyrwaly z plyty, niszczac
oczywiscie miejsce do ponownego zamocowania.

musta

7. Data: 2005-10-07 11:18:13

Od: Dilbercik <D...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

moje tez :-)
zauwazylem ze ostatnio czesto tak jest...
stare rzeczy sa na lata a nowe na jakis rok/dwa :-(

Michal

8. Data: 2005-10-07 11:18:29

Od: barney <barney@[WON]adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

musta napisał(a):

> Pewnie mialem pecha ale mnie to wkurzylo.

Pewnie tak, ja mialem materac z rama z ikea i pekl przy pierwszym
"usiasciu" ;), no ale ja waze ponad stowke.
Ale przyjechal pan wymienil na nowy i jak na razie wszystko gra "juz"
pol roku. W tamtym co pekl byl jak sie okazalo sek w tym miejscu.

barney

...niczyje mienie, zdrowie ani zycie nie jest bezpieczne kiedy obraduje
Sejm... - "JKM"

piec na pelety
gdzie tanie szafy wnękowe na śląsku?
żaluzje poziome z obrazkiem