Szafy przesuwne - problem z drzwiami

1. Data: 2005-10-07 08:33:39

Temat: Szafy przesuwne - problem z drzwiami
Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Prosze o prade osoby, ktore maja juz zamontowane szafy,
ale z profilami aluminiowymi.

Poniewaz drzwi "chodza" bardzo lekko,
niestety przy - wydaje sie niewielkim - brak wyrownania poziomu
na podlodze same sie przesuwaja - jak temu zaradzic?

Czy ktos mial podobny problem?

pozdr.

Patka

2. Data: 2005-10-07 11:02:01

Temat: Re: Szafy przesuwne - problem z drzwiami
Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patka" <e...@W...com> napisał w wiadomości
> [...]
> niestety przy - wydaje sie niewielkim - brak wyrownania poziomu
> na podlodze same sie przesuwaja - jak temu zaradzic?

Błąd jest taki że na etapie montażu powinno się wypoziomować szynę. A teraz
można założyć taką "zapadkę". W skrajnym położeniu ona zaskakuje i do
otwarcia potrzeba nieco siły. W sklepach z elementami meblowymi powinni mieć
coś takiego.

3. Data: 2005-10-07 12:24:05

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huckleberry" napisał w wiadomości >

> Błąd jest taki że na etapie montażu powinno się wypoziomować szynę.

Jesli szafa jest na gwarancji - powinnam reklamowac?
Boje sie ze to prowadzi to od budowania jej od nowa :(

4. Data: 2005-10-07 12:49:03

Od: "giga" <t...@v...arg.cy> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli szafa jest na gwarancji - powinnam reklamowac?
> Boje sie ze to prowadzi to od budowania jej od nowa :(

Na pewno beda musieli rozebrac, zeby wypoziomowac. Reklamuj, niech naprawia,
co skopali, skoro masz gwarancje.

--
giga

5. Data: 2005-10-07 19:29:18

Od: "Darecka" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie byl podobny problem, ale zostal wyeliminowany juz na etapie montazu.
Roznica w poziomach podlogi ma u mnie az 4 cm!! Drzwi nie chcialy podjechac
do konca szafy a od mniej wiecej polowy zjezdzaly w dol. Jak ekipa
przywiozla drzwi, to nie bylo rady innej niz je skrocic a szyne przymocowac
do podlogi na specjalnej listwie (przycietej tak, zeby rozszerzala sie w
kierunku tych nieszczesnych 4 cm). Teraz drzwi "jeżdżą" bez zarzutu.
Darecka

6. Data: 2005-10-12 10:58:06

Od: "Bonifacy" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Radze reklamować, na dłuższą metę jest to nie do zniesienia.
Mam tak samo - wykonane przez "fachowców" z Komandora w Jeleniej Górze.

7. Data: 2005-10-13 07:45:04

Od: "Patka" <e...@W...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bonifacy"napisał w wiadomości
> Radze reklamować, na dłuższą metę jest to nie do zniesienia.

Fakt zaczynam sie powoli wkurzac tym, ze drzwi same sie przesuwaja
poza tym z jednej strony przestaly sie domykac :(

> Mam tak samo - wykonane przez "fachowców"
z Komandora w Jeleniej Górze.

A czy ty juz reklamowales?

A szczerze - kolejna wizyta "moich" "fachowcow"
zaczyna wzbudzac we mnie obawe,
czy aby na pewno poprawia na lepiej.

pozdr
Patka