Problemy w kontaktach z ludzmi

1. Data: 2005-04-20 21:57:37

Temat: Re: Problemy w kontaktach z ludzmi
Od: "kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Kasia"
>
> A Ty Kacha była kiedy we Warszawie, że taka obeznana?

byla ja.

1. Data: 2005-04-20 22:02:15

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

gm wrote:

> Jasne że w Wawie pełno jelopów. Oczywiście.
> W twoim miescie, wsi czy gdzie tam przebywasz zapewne wszyscy od Ciebie
> madrzejsi, ale obawiam sie że to nie znaczy że tam sami genialni.

jest taki kawal, jak to z krakowa do warszawy wyjechalo 10000 dresow...
w zwiazku z tym sredni poziom IQ w obydwu miastach sie podniosl...

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-20 22:07:26

Od: gm <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 00:02:15 +0200, pawel

No widzisz jak dobrze u nas uczą. Nawet z kompletnych debili którzy
musieli wychowywać się w Krakowie zrobiono inteligentów w krakowskim tego
słowa znaczeniu

1. Data: 2005-04-20 22:09:39

Od: gm <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 20 Apr 2005 23:55:52 +0200, Kasia <m...@y...com> napisał:

> no i oto chodzi, madrze gadosz dac ci wodki.

To brzydko tak ucinac zdania, wypowiedzi zmieniajac sens afe Kasia be.

pełno tez jedno okich i dwu i jedno rekich i dwu ogolnie jakos tak duzo
tych ludzi w wawie.

1. Data: 2005-04-20 22:37:17

Od: gm <x...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Apr 2005 00:38:04 +0200, Jesus <n...@p...onet.pl>
napisał:

> he he, niedawno jeden Krakowianin mówił, że warszawiacy tacy
> zakompleksieni, że się wstydzą własnego miasta ;)

co to ma do rzeczy?

1. Data: 2005-04-20 22:38:04

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2005-04-20 23:31:23

Od: "Kasia" <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> co to ma do rzeczy?

nie zadawaj pytan tylko sluchaj Jezusa, przeciez to nasz mesjasz, wszystko co
mowi jest prawda i jest swiete :).

1. Data: 2005-04-20 23:42:44

Od: Jesus <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

gm napisał(a):

> co to ma do rzeczy?

A skąd mam wiedzieć - ja z Gdańska he he ;)

1. Data: 2005-04-21 10:12:29

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia" news:3516.000002ec.4266c5ea@newsgate.onet.pl

> w Warszawie to ci nikt nie pomoze, tam jest pelno jolopow :D

Jełopy w większości to są ci przyjezdni.
Z obserwacji jakie przeprowadziłem większość rodowitych Warszawiaków to są
ludzie naprawdę w porządku.
Czy ktoś w ogóle zbadał temat ilu jest tych rodowitych?
Będzie chociaż 800 tys?

1. Data: 2005-04-21 10:14:11

Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jesus" news:d46ljk$d87$1@nemesis.news.tpi.pl

> he he, niedawno jeden Krakowianin mówił, że warszawiacy tacy
> zakompleksieni, że się wstydzą własnego miasta ;)

Jakiś kulawy ten Krakowianin był.
To pewnie jeden z tych przyjezdnych co potem się afiszują swoim kulawym
Krakowem.

psychoanaliza
acidman
reklama-subiektywne poczucie braku