Problemy w kontaktach z ludzmi

1. Data: 2005-04-21 10:16:35

Temat: Re: Problemy w kontaktach z ludzmi
Od: "Andrzej Litewka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"pawel" news:d46jpv$53u$1@nemesis.news.tpi.pl

> jest taki kawal, jak to z krakowa do warszawy wyjechalo 10000 dresow...
> w zwiazku z tym sredni poziom IQ w obydwu miastach sie podniosl...

Wielu kolegów w dresach ma całkiem wysokie IQ, problem tylko w tym, że
niewłaściwie to IQ wykorzystują :D

1. Data: 2005-04-21 11:59:41

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka napisał(a):

> Jełopy w większości to są ci przyjezdni.
> Z obserwacji jakie przeprowadziłem większość rodowitych Warszawiaków to są
> ludzie naprawdę w porządku.
> Czy ktoś w ogóle zbadał temat ilu jest tych rodowitych?
> Będzie chociaż 800 tys?

Ty pewnie jesteś ten rodowity, sądząc chociażby po nazwisku ;-)

Ewa

1. Data: 2005-04-21 12:00:55

Od: pawel <p...@m...ukradli.spamerzy.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej Litewka wrote:

> Wielu kolegów w dresach ma całkiem wysokie IQ, problem tylko w tym, że
> niewłaściwie to IQ wykorzystują :D

a to juz inna sprawa ;)

--
pawel

Przybylaś z głosami aniołów, by przypomnieć mi, kim jestem.
Przybylaś ze swiata Boga, by oswietlić moją twarz i kazać mi pamietać....

1. Data: 2005-04-24 12:28:45

Od: "Bluzgacz1" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Arabella" <a...@p...onet.pl> wrote in message

> Mam straszne problemy w kontaktach z innymi ludzmi.

Dziwisz sie?
Jakby mnie tak Rumburak wyruchal, tez nie bylbym tym samym czlowiekiem
--

Bluzgacz
GG:5015

psychoanaliza