Problemy z dziewczyną

From: Zenon <z...@n...no>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Problemy z dziewczyną
Date: Fri, 16 May 2003 18:57:40 GMT

Witam,

Mam taki problem z moją dziewczyną, że nie wiem jak jej wytłumaczyć, że
ma bardzo niezdrowy tryb zycia. Nie bardzo do niej trafiają argumenty o
których jej mówię, więc może Wy mi coś poradzicie.

Problem wygląda tak, że będąc w wieku 17 lat (1 klasa liceum), ma prawie
cały dzień zajęty na naukę i sport. Szkoła średnio od 8:00 do 15:00
potem chwila przerwy na wypicie kawy i od 17:00 do 19:00 treningi
szermierki. Ćwiczy ją wyczynowo, także treningi ma 5 razy w tygodniu.
Zawsze wcześniej pije kawę, aby nie być zmęczona. Potem jak wraca do
domu około 20:00 to bierze się za naukę siedzi do b. późna. Czasem
dostaję od niej maile nawet o 1:00 lub 2:00 w nocy, a szkoła przecież
jest na ósmą.

Jeszcze dodam, że nieregularnie miesiączkuje. Nie wiem czy to bardzo zły
objaw, ale wydaje mi się, że chyba jednak niekorzystny. Często jest
bardzo zmęczona i troche mnie to smuci, że spotykając się rzadko (bo
mało mamy dla siebie czasu) zawsze widzę, że nie jest
wypoczęta.

Jesli macie jakies pomysły jak jej przemówić do rozsądku, aby coś
zmieniła to napiszcie. Może jakieś przykładay ewentualnych powikłań w
związku z takim trybem zycia? Wiele razy jej mówiłem, że to jest raczej
niezdrowe, ale nie miałem przy tym jakichs poważnych argumentów.
Napiszcie proszę co mam zrobić.

Z.