Problemy z dziewczyną

1. Data: 2003-05-16 18:57:40

Temat: Problemy z dziewczyną
Od: Zenon <z...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam taki problem z moją dziewczyną, że nie wiem jak jej wytłumaczyć, że
ma bardzo niezdrowy tryb zycia. Nie bardzo do niej trafiają argumenty o
których jej mówię, więc może Wy mi coś poradzicie.

Problem wygląda tak, że będąc w wieku 17 lat (1 klasa liceum), ma prawie
cały dzień zajęty na naukę i sport. Szkoła średnio od 8:00 do 15:00
potem chwila przerwy na wypicie kawy i od 17:00 do 19:00 treningi
szermierki. Ćwiczy ją wyczynowo, także treningi ma 5 razy w tygodniu.
Zawsze wcześniej pije kawę, aby nie być zmęczona. Potem jak wraca do
domu około 20:00 to bierze się za naukę siedzi do b. późna. Czasem
dostaję od niej maile nawet o 1:00 lub 2:00 w nocy, a szkoła przecież
jest na ósmą.

Jeszcze dodam, że nieregularnie miesiączkuje. Nie wiem czy to bardzo zły
objaw, ale wydaje mi się, że chyba jednak niekorzystny. Często jest
bardzo zmęczona i troche mnie to smuci, że spotykając się rzadko (bo
mało mamy dla siebie czasu) zawsze widzę, że nie jest
wypoczęta.

Jesli macie jakies pomysły jak jej przemówić do rozsądku, aby coś
zmieniła to napiszcie. Może jakieś przykładay ewentualnych powikłań w
związku z takim trybem zycia? Wiele razy jej mówiłem, że to jest raczej
niezdrowe, ale nie miałem przy tym jakichs poważnych argumentów.
Napiszcie proszę co mam zrobić.

Z.

1. Data: 2003-05-16 19:00:17

Temat: Re: Problemy z dziewczyną
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon
<z...@n...no>
Ewaxa.45610$_...@n...chello.at:

> Witam,
>
> Mam taki problem z moją dziewczyną, że nie wiem jak jej wytłumaczyć, że
> ma bardzo niezdrowy tryb zycia.
<snip>

Powiedz jej, że jak tak będzie niezdrowo żyć, to Bozia ukarze ją
permanentnym brakiem orgazmów. :)

Howgh!

P.

PS: Nie mogłem się powstrzymać, sorry. To posłanka Begier tak mię natchnęła.

1. Data: 2003-05-16 20:31:33

Od: "tycztom" <t...@N...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:
> [...]
> Ewaxa.45610$_...@n...chello.at:

> <snip>
>
> Powiedz jej, że jak tak będzie niezdrowo żyć, to Bozia ukarze ją

:)))

Dzisiaj w pracy rozmawialiśmy o stymulowaniu ludzkiego umysłu seksem :)
(tzn. umiejętność 'przeróbki' energii). I co? Czym bardziej 'popędliwy' tym
więcej energii ;)

--
Pozdrawiam Serdecznie
Tomek Tyczyński

**
"Przy utrzymaniu obecnego tempa wymiany personelu
pewnego dnia ludzie będą okazami równie rzadkimi jak ptaki dodo."

1. Data: 2003-05-17 05:03:32

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon news:Ewaxa.45610$_b1.496512@news.chello.at...
> Mam taki problem z moją dziewczyną, że nie wiem jak jej wytłumaczyć, że
> ma bardzo niezdrowy tryb zycia. Nie bardzo do niej trafiają argumenty o
> których jej mówię, więc może Wy mi coś poradzicie.

musi Cie to strasznie martwić skoro prosisz nas o pomoc;
martwi Cię pewnie to, że Twoje dziewczyna niszczy sobie
organizm; ma nieregularną miesiączkę, kto wie czy nie
skończy się to niepłodnością?
hmm a powiedz, na pewno rozmawialiście nie raz o tym
jak wyobrażacie sobie swoje przyszłe życie, jakie są Wasze
marzenia, może jakieś cele? co czyni że czujecie się szczęśliwi
- każde z osobna, co was unieszczęśliwia? czego pragniecie?

hm?

pozdrawiam
Mania

1. Data: 2003-05-17 06:54:47

Od: "uzus" <u...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon <z...@n...no> napisał(a):

> [...]
> domu około 20:00 to bierze się za naukę siedzi do b. późna. Czasem
> dostaję od niej maile nawet o 1:00 lub 2:00 w nocy, a szkoła przecież

Czy jesteś pewien, że Twoja dziewczyna z takim upodobaniem oddaje się
sportowi? Może to tylko pretekst, żeby unikną spotkań z Tobą? Może się Ciebie
boi lub nie ma serca powiedzieć Ci, że ma Cię po prostu dosyć. A może sprawy
zaszły jeszcze dalej i zamiast szermierki uprawia z kimś innym co inne?
Radziłabym Ci szczerze porozmawiać. Znalezienie nowej dziewczyny nie będzie
dla Ciebie problemem, a obecnej dowiódłbyś głębi swych uczuć, zwracając jej
wolność.

1. Data: 2003-05-17 08:36:14

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"uzus" news:ba4mbn$2vp$1@inews.gazeta.pl...

cześć :)
popatrz jakie cudne przykłady projekcjii w tych naszych poradach :oD
uwielbiam psp :)

Mania

1. Data: 2003-05-17 09:00:09

Od: "ksRobak" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenon <z...@n...no> napisał(a):

> [...]
> ma bardzo niezdrowy tryb zycia. Nie bardzo do niej trafiają argumenty o
> których jej mówię, więc może Wy mi coś poradzicie.

nie podoba Ci się, że Twoja dziewczyna chodzi do szkoły, uprawia sport,
jest ambitna (uczy się) i że pije kawę...

powiedz jej:
nie chodź do szkoły, nie ucz się, nie uprawiaj sportu, nie pij kawy...

Hahahaha ROTFL - to oczywiście żart ;)

PS. a co ona jest winna, że żyjemy w takich czasach i taki jest system
edukacji? Kawy nie powinna pić codziennie bo się uzależni (ale to już
inny problem)

"błazen królewski"
:-)
ksRobak

1. Data: 2003-05-17 09:52:23

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania:
> popatrz jakie cudne przykłady projekcjii w tych naszych poradach :oD
> uwielbiam psp :)

Jakiej projekcji??? Filmowej? ;DDD

PS: proponuje sprawdzic psychologiczne znaczenie terminu projekcja. ;)
PPS: bez jaj. ;D

Czarek

1. Data: 2003-05-17 10:26:50

Od: "mania" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl> napisał w wiadomości
> mania:
>
> Jakiej projekcji??? Filmowej? ;DDD
>
> PS: proponuje sprawdzic psychologiczne znaczenie terminu projekcja. ;)
> PPS: bez jaj. ;D

alez proszę Cię bardzo :)
Projekcja, w psychologii pojęcie oznaczające zjawisko psychiczne,

które polega na rzutowaniu własnych pragnień, skłonności i uczuć

na świat zewnętrzny i przypisywaniu innym własnych motywów działania,

myśli, postaw, tendencji itp.

Najczęściej jest wyrazem zachowań obronnych pozwalających,

np. przez posądzenie kogoś o wrogie zamiary wobec siebie,

zredukować lęk wynikający z własnych skłonności do agresji.

Ponadto lękiem usprawiedliwia się własne nieprzyjazne

działania skierowane przeciwko drugiej osobie lub grupie osób.

Projekcyjne metody, pojęcie upowszechnione przez psychologię,

oznaczające badanie osobowości i wykrywanie cech psychicznych

człowieka poprzez poznawanie jego motywacji i zaburzeń w życiu

emocjonalnym, stawianie go w sytuacji wymagającej wyboru jednej

z wielu możliwych form reagowania i, co za tym idzie, "rzutowanie"

fantazji badanego na zewnątrz.

Większość metod projekcyjnych ma charakter testów, zwanych

testami projekcyjnymi.

Do najbardziej znanych należą: test Rorschacha, test Murraya i tzw. test
niedokończonych
zdań.

itd itd :)

z jajami :D

Mania

1. Data: 2003-05-17 10:42:20

Od: "cbnet" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mania:
> alez proszę Cię bardzo :)

Alez dziekuje! :)

> [...]
> na świat zewnętrzny i przypisywaniu innym własnych motywów
> działania, myśli, postaw, tendencji itp.

Jasne. ;)
Czyli kazda forma komunikacji jest oparta na projekcji... ;D
lub ew. tresurze. :)))

> z jajami :D

Wlasnie! :)

PS: kiepska definicja. ;(

Czarek

Czego się boisz ...?
Isc czy nie isc?
Test Feynmana ! było: Re: holizm raz jeszcze
jak wyrazić młodych???
tesknota za 'atakiem psychotycznym'