Problemy z moją dziewczyną

1. Data: 2003-05-16 09:45:08

Temat: Problemy z moją dziewczyną
Od: Zenon <z...@n...no> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam taki problem z moją dziewczyną, że nie wiem jak jej wytłumaczyć, że
ma bardzo niezdrowy tryb zycia. Nie bardzo do niej trafiają argumenty o
których jej mówię, więc może Wy mi coś poradzicie.

Problem wygląda tak, że będąc w wieku 17 lat (1 klasa liceum), ma prawie
cały dzień zajęty na naukę i sport. Szkoła średnio od 8:00 do 15:00
potem chwila przerwy na wypicie kawy i od 17:00 do 19:00 treningi
szermierki. Ćwiczy ją wyczynowo, także treningi ma 5 razy w tygodniu.
Zawsze wcześniej pije kawę, aby nie być zmęczona. Potem jak wraca do
domu około 20:00 to bierze się za naukę siedzi do b. późna. Czasem
dostaję od niej maile nawet o 1:00 lub 2:00 w nocy, a szkoła przecież
jest na ósmą.

Jeszcze dodam, że nieregularnie miesiączkuje. Nie wiem czy to bardzo zły
objaw, ale wydaje mi się, że chyba jednak niekorzystny. Często jest
bardzo zmęczona i troche mnie to smuci, że spotykając się rzadko (bo
mało mamy dla siebie czasu) zawsze widzę, że nie jest
wypoczęta.

Jesli macie jakies pomysły jak jej przemówić do rozsądku, aby coś
zmieniła to napiszcie. Może jakieś przykładay ewentualnych powikłań w
związku z takim trybem zycia? Wiele razy jej mówiłem, że to jest raczej
niezdrowe, ale nie miałem przy tym jakichs poważnych argumentów.
Napiszcie proszę co mam zrobić.

Z.

2. Data: 2003-05-16 10:05:33

Temat: Re: Problemy z moją dziewczyną
Od: "Galileon" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zenon" <z...@n...no> napisał w wiadomości
> [...]
> związku z takim trybem zycia? Wiele razy jej mówiłem, że to jest raczej
> niezdrowe, ale nie miałem przy tym jakichs poważnych argumentów.

Może potrzeba jej porządnego floretu.

Pzdr.
Gali.

3. Data: 2003-05-16 10:55:08

Od: "magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może chodzi o to żeby więcej była z Tobą?
pozdr

4. Data: 2003-05-16 12:05:30

Od: "Adam" <u...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam taki problem z moją dziewczyną, że nie wiem jak jej wytłumaczyć, że
> ma bardzo niezdrowy tryb zycia. Nie bardzo do niej trafiają argumenty o
> których jej mówię, więc może Wy mi coś poradzicie.

Nie jestem specjalista, ale slyszalem, ze nadmierne przetrenowanie prowadzi
do przerostu (lewej?) komory serca - specjalisci niech tym postrasza :)

5. Data: 2003-05-16 12:09:26

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 16 May 2003, Zenon wrote:

> Jesli macie jakies pomysły jak jej przemówić do rozsądku, aby coś
> zmieniła to napiszcie. Może jakieś przykładay ewentualnych powikłań w
> związku z takim trybem zycia?

nie wiadomo czy to taki niezdrowy tryb - rozumiem, ze woli
prowadzic aktywny tryb zycia. Wolalbys aby palila maryche.
Prawde mowiac moj syn ma 10 lat i tez trenuje 5 razy w tygodniu

Co do nieregularnych miesiaczek - nie kazda mloda kobieta
- jeszcze dziewczyna ma regularne jest to kwestia jak sa nieregularne
do ew. konsultacji z ginekologiem

Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz
PGP Key IDs: DH/DSS:0xF3EED8AF

6. Data: 2003-05-16 18:33:47

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może potrzeba jej porządnego floretu.

Brehehe, nie moglem wytrzymac :DDD

--
Wise Man
#GG: 3226283

7. Data: 2003-05-16 22:11:46

Od: "mIrO" <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie wiadomo czy to taki niezdrowy tryb - rozumiem, ze woli
> prowadzic aktywny tryb zycia. Wolalbys aby palila maryche.
> Prawde mowiac moj syn ma 10 lat i tez trenuje 5 razy w tygodniu
I chodzi spac o 2 w nocy, wstajac do szkoly na 8? :)) Jakos nie wierze ;) A
przeciez 17 latka tez sie jeszcze rozwija i jej organizm potrzebuje snu. No
i jeszcze ta kawa w tym wieku regularnie.

pozdrawiam
mIrO

8. Data: 2003-05-17 08:12:42

Temat: Odp: Problemy z moją dziewczyną
Od: "kurak" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik mIrO <a...@g...SMIECIOMMOWIMYNIE.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:ba3nls$a5c$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
No
> i jeszcze ta kawa w tym wieku regularnie.

No nie wiem, nie jestem specem, ale wydaje mi sie, ze mlody organizm jest
najbardziej odporny na wysilek, niewyspanie. Ja mialam mniej lat (7-8 klasa
podstawowki) jak trenowalam tez piec razy w tygodniu, jeszcze uczylam sie
angielskiego, chodzialam na jakies tam dodatkowe zajecia. Tez pozno kladlam
sie spac i pilam kawe, a dzis, w wieku 26 lat nie mam prawie zadnych
problemow ze zdrowiem (pomijajac wade wzroku), rozwinelam sie tez normalnie.
Dziewczyna sama zmieni tryb zycia jak bedzie widziala, ze nie daje sobie
rady ze zmeczeniem, teraz niech uczy sie i trenuje jesli jej to daje
satysfakcje.

Joan

amylaza (diastaza)
Śmieszny problem