Problemy z www.7ya.ru

1. Data: 2003-04-22 09:13:33

Temat: Problemy z www.7ya.ru
Od: "Kuleczka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zajrzalam sobie dzisiaj na jedna ze stronek z 7ya.ru i z zaskoczeniem
stwierdzilam, ze chyba trzeba sie tam teraz zalogowac? Nie jestem pewna, bo
moj rosyjski jest baaaardzo kiepski.
W kazdym razie stronka wyglada teraz inaczej niz w piatek, kiedy tam
zagladalam ostatnio. Czyzby to juz poczatek zapowiadanych zmian?
Ponizej podaje linka do tego miejsca i czekam na wyniki sledztwa :)
http://www.7ya.ru/photos/private.asp?login=privet&Ru
brID=11590&Show=%3E%3E&s
ort=0

Pozdrowionka
Magda

1. Data: 2003-04-22 09:57:51

Temat: Re: Problemy z www.7ya.ru
Od: "Mira Z. \(Wrocław\)" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisałam do niej i czekam na odpowiedź. Jeśli mi
napisze, dam wam znać.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-04-22 10:46:54

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-04-22 11:30:00

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Z. (Wrocław)" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> Napisałam do niej i czekam na odpowiedź. Jeśli mi
> napisze, dam wam znać.
> Mira Z. (Wrocław)

To znaczy, ze obie czekamy :-)))
U mnie na razie bez odzewu

Grazyna

1. Data: 2003-04-22 12:05:36

Od: J...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Jak dostać login do tych "zakrytych stron"?
Jandulka

1. Data: 2003-04-22 17:45:40

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zagladalam ostatnio. Czyzby to juz poczatek zapowiadanych zmian?
> Ponizej podaje linka do tego miejsca i czekam na wyniki sledztwa :)

/www.7ya.ru/photos/private.asp?login=AneTT&RubrID=99
43
Czy o to chodziło?
www.7ya.ru/photos/index-private.asp?sort=1

Pozdrawiam Bravo

1. Data: 2003-04-22 17:56:40

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

brID=11590&Show=%3E%
> [...]

www.7ya.ru/photos/private.asp?login=JuliGo&RubrID=57
99

Bravo

1. Data: 2003-04-22 18:09:47

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@w...pl wrote:

43 Czy o to

> www.7ya.ru/photos/private.asp?login=JuliGo&RubrID=57
99

> Bravo

Obawiam się, że podajesz linki do innych albumów na tej samej stronie i
do listy albumów. Tam można znaleźć znacznie więcej stronek
robótkowych, niestety już niezbyt długo :( , poza tym niektóre są
zabezpieczone hasłem- właśnie to nam sprawia kłopot :(
Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2003-04-22 18:25:30

Od: b...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robótkowych, niestety już niezbyt długo :( , poza tym niektóre są
> zabezpieczone hasłem- właśnie to nam sprawia kłopot :(

Jak pamiętam zawsze tak było, że niektóre strony były zabezpieczone hasłem,
więc mnie to nie dziwi, starałam się pomóc. Z regóły czytam wasze posty i mało
co się odzywałam i z przykrością stwierdzam, że chyba zostanę przy drugiej
wersji bo, co nie napiszę to i tak będzie źle.

Pozdrawiam Bravo

1. Data: 2003-04-22 18:44:35

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@w...pl wrote:

> [...]
> co się odzywałam i z przykrością stwierdzam, że chyba zostanę przy drugiej
> wersji bo, co nie napiszę to i tak będzie źle.

Nie obrażaj się, tylko przeczytaj jeszcze raz uważnie wątek i zauważ, że
chodzi w nim o jeden konkretny album z 7ya, było na nim dużo wzorów
szydełkowych, a teraz nie można się do nich dostać.
Jeśli chcesz podawać adresy do innych albumów, najlepiej będzie zacząć
nowy wątek- kto ma chęć, zajrzy, a niewątpliwie łatwiej jest znaleźć
linki w poście z tytułem "linki", niż przyczepione do innego wątku.
Nikt nie twierdzi, że robisz źle, tylko w tym wątku Twoje posty były nie
na temat- co najwyżej robiły złudną nadzieję, że te wzory są jeszcze
gdzieś indziej.
Pozdrawiam
Julita

potrzebuje obrazow z chrystusem