Problemy z zoladkiem (?)

1. Data: 2005-01-25 17:04:52

Temat: Problemy z zoladkiem (?)
Od: "Mandella" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam nastepujacy problem: od okolo tygodnia-10 dni boli mnie cholera
brzuch/zoladek. Zazwyczaj w dzien jest ok, najgorzej sprawa wyglada rano,
czesto budze sie kolo 6-7 i przez 3-4h sa problemy z zasnienciem z powodu
cholernego tepego, pulsujacego bolu w okolicy pepka :) Mialem nadzieje, ze
samo przejdzie, a tu nic. Podobne problemy mialem chyba tez pare miesiecy
temu, jakies pol roku temu moze, ale jesli dobrze pamietam wtedy to trwalo
jakis tydzien gora i przeszlo. Co sie do cholery dzieje? Jakies konkretne
leki przeciwbolowe polecacie?

pzdr
Mandella

2. Data: 2005-01-25 20:30:13

Temat: Re: Problemy z zoladkiem (?)
Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ct5u8r$1t8$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Mandella <r...@p...onet.pl>
Było:
> [...]
> pol roku temu moze, ale jesli dobrze pamietam wtedy to trwalo
> jakis tydzien gora i przeszlo. Co sie do cholery dzieje?

Od wrzodów przez nadkwasotę do Bóg wie czego. Idź z rana do lekarza
dokładnie z tym tekstem co napisałeś, zrobisz badania i będziesz wiedział co
się dzieje.

> Jakies konkretne leki przeciwbolowe polecacie?

Żadnych ! One maskują chorobę, poza tym na wszystkich jest napisane nie
stosować dłużej niż 3 dni (kiedyś było, teraz w dobie agresywnego marketingu
może nie być)

Pomoc dla zagubionych http://evil.pl/pip/index.html
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

narkoza i leczenie zabkow u dwulatka