Problemy ze skórą... prośba o poradę [trochę długawe]

1. Data: 2007-04-19 09:52:14

Temat: Problemy ze skórą... prośba o poradę [trochę długawe]
Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,

Chciałbym Was prosić o podrzucenie kilku pomysłów, bo nam się
już skończyły. Ale od początku... Moja żona ma od dobrych już
nastu lat problemy ze skórą - trądzik - głównie twarz oraz barki,
dekolt i plecy. Przez ostatnie 2 lata próbowaliśmy już chyba
wszystkiego co wpadło nam do głowy - różne powszechnie
dostępne maści, lekarstwa do przecierania robione w aptece,
preparaty złuszczające - i nie ma konkretnych efektów. Terapia
antyandrogenowa (Diane, Yasminelle) trochę pomogły, ale tak
się nieszczęśliwie złożyło, że jak to często bywa z tabletkami
antykoncepcyjnymi, że terapia ta źle wpływa na organizm
i trzeba było ją przerwać...

Nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie, ale badania krwi/
hormonów(testosteron i coś tam jeszcze, ale nie pamiętam)/alat
i aspat - wszystko wygląda dobrze. Jedyny problem z jakim
boryka się Żona to zespół jelita drażliwego, ale to chyba nie
powinno mieć znaczenia, bo przez tą przypadłość odżywia
się głównie owocami i warzywami do tego sery i białe mięso,
pieczywa w zasadzie nie jada...

Bardzo Was proszę o jakieś pomysły... Byłbym również bardzo
wdzięczny za namiary na dobrego dermatologa w okolicach
Krakowa, bo Ci, u których była Żona nic nie potrafili zdziałać.

I na koniec jeszcze jedno pytanie, czy robi się coś w rodzaju
wymazu z takiego wyprysku i czy można na tej podstawie
dobrać jakiś skuteczny antybiotyk?

Pozdrawiam i z góry dziękuję
gordon

2. Data: 2007-04-19 11:24:24

Od: "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałbym Was prosić o podrzucenie kilku pomysłów, bo nam się
> już skończyły. Ale od początku... Moja żona ma od dobrych już
> nastu lat problemy ze skórą - trądzik -

Poczytaj sobie o terapii roacutanem (może wystąpić sporo skutków
ubocznych, ale w przypadku mojego męża zadziałało rewelacyjnie).
Jeśli chodzi o lekarza, to mąż był w centrum Lim w Wawie i bardzo sobie
chwalił podejście i profesjonaslizm. Może warto sobie zrobić wycieczkę,
o ile nie znajdziecie kogoś dobrego u siebie.

A pozas tym witam grupę, którą od kilku dni podglądam :)

M.K.

3. Data: 2007-04-19 12:10:40

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> napisał w wiadomości

> Chciałbym Was prosić o podrzucenie kilku pomysłów, bo nam się
> już skończyły. Ale od początku... Moja żona ma od dobrych już
> nastu lat problemy ze skórą - trądzik

Czy miala robione badanie na obecnosc gronkowca? Wiele osob leczy sie na
tradzik latami, w pozniej okazuje sie ze to gronkowiec.

--
pozdr,
ewka

4. Data: 2007-04-19 14:01:57

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Malgosia Kozicka" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> chwalił podejście i profesjonaslizm. Może warto sobie zrobić wycieczkę, o
> ile nie znajdziecie kogoś dobrego u siebie.

Rozważaliśmy ten krok, ale słyszeliśmy/czytaliśmy wiele złych słów
o połączeniu tego leku z organizmem kobiety - głównie w sensie
przyszłego macierzyństwa... dlatego też chyba ta koncepcja odpada :(

Niemniej dziękuję za odpowiedź :)

pozdrawiam
gordon

5. Data: 2007-04-19 14:03:45

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> napisał w wiadomości

> Czy miala robione badanie na obecnosc gronkowca? Wiele osob leczy sie na
> tradzik latami, w pozniej okazuje sie ze to gronkowiec.

Bardzo proszę o więcej szczegółów na temat przeprowadzenia
tego badania - lekarz pierwszego kontaktu czy od razu dermatolog;
jak przeprowadza się samo badanie?

pozdrawiam i dziękuję za wcześniejszą odpowiedź :)
gordon

6. Data: 2007-04-19 14:06:39

Od: Katarzyna 'Bastet' Świderska <b...@C...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

gordon napisał(a):

> I na koniec jeszcze jedno pytanie, czy robi się coś w rodzaju
> wymazu z takiego wyprysku i czy można na tej podstawie
> dobrać jakiś skuteczny antybiotyk?

Od wymazu powinno się w ogóle zacząć leczenie.

Znajomy leczył się wiele lat. Niedawno dopiero zrobił sobie wymaz.
Wynik: gronkowiec.

--
pa!
Bastet_Milo "See you in space

7. Data: 2007-04-19 14:32:01

Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bardzo proszę o więcej szczegółów na temat przeprowadzenia
> tego badania - lekarz pierwszego kontaktu czy od razu dermatolog;
> jak przeprowadza się samo badanie?

No wlasnie tak jak juz napisala Kasia trzeba zrobic wymaz, o szczegoly
trzeba dopytac dermatologa, jesli sie bedize wykrecac, ze nie trzeba to
idzcie do innego, ktore chetnie najpierw robi badania, a pozniej przepizuje
leki.

--
pozdr,
ewka

8. Data: 2007-04-19 14:32:37

Od: "gordon" <j...@m...komputer.w.dom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna 'Bastet' Świderska" <b...@C...wp.pl>
napisał w wiadomości news:f07t0n$ip0$1@news.dialog.net.pl...
[CUT]
> Od wymazu powinno się w ogóle zacząć leczenie.
>
> Znajomy leczył się wiele lat. Niedawno dopiero zrobił sobie wymaz. Wynik:
> gronkowiec.

Jak wygląda w takim wypadku standardowe leczenie i jak
wygląda skuteczność takiej kuracji?

pozdrawiam
gordon

9. Data: 2007-04-19 16:25:22

Od: "Agatek" <a...@y...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wdzięczny za namiary na dobrego dermatologa w okolicach
> Krakowa, bo Ci, u których była Żona nic nie potrafili zdziałać.

Walczyłam lata. Ostatnio jest ogromna poprawa. Dermatolog z ul.
Komorowskiego, tam jest przychodnia taka duża. Nie pamiętam jak się
lekarz nazywał, ale była to kobieta dwojga nazwisk, miała czarne włosy -
myślę, że powiedzą Ci jak się nazywa. Przyjmują w ramach umowy z kasą
chorych.

Co zapisała?
1) wymaz - warunek - wyhodować ślicznego wielkiego pryszcza, udać się na
wymaz. Lekarz powiedział mi gdzie się udać ale
2) kazał zastosować Clindacne (antybiotyk w żelu) i Brevoxyl i zadziałało
na tyle, że od roku nie udało mi się tego pryszcza uhodować :) Raz
próbowałam w Limie zrobić wymaz i nic nie wyrosło mikrobiologom, znaczy -
za mały był.

Lekarz o tyle rozsądny, że na dzień dobry każe się rozebrać i ogląda
wsyzstkie zmiany barwnikowe na skórze, pod kątem zmian nowotworowych, w
razie czego kieruje na zabieg.

Napisz na priv, to poszukam tego numeru telefonu albo zadzwonię do Babci,
jak się kobieta nazywa :)

Agata

10. Data: 2007-04-19 16:36:49

Od: "Kama" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatek" <a...@y...co.uk> napisał w wiadomości
> [...]
> razie czego kieruje na zabieg.
>
> Napisz na priv, to poszukam tego numeru telefonu albo zadzwonię do Babci,

Ja tez poproszę!!!
Tylko że ja raczej nie wyhoduję wielkiego pryszcza... To u mnie bardzo
rzadkie. Mam za to ciągle masę takich pyrtków denerwujących, skóra nigdy nie
chce być równa, gładka... Po nałożeniu podkładu i pudru wcale nie jest
dobrze, czuję się chropowato, mam wrażenie, że te nierówności wszycy
widzą;( To ostatnio mój kompleks...
Kosmetyczka i czyszczenie nie pomagają, jest nawet jakby gorzej...
Chcę do tego dermatologa:(
Pozdrawiam i czekam na namiary
napisz prosze na gg 3119893 albo mail: b...@g...pl

piłka rehabilitacyjna zamiast krzesła
plamy
kryształki Swarovskiego do paznokci - Kraków
krem na dzień z wysokim filtrem UV
sposób na odstające rosnące włosy?