Profile okienne firmy Brickman

1. Data: 2004-09-21 11:19:36

Temat: Profile okienne firmy Brickman
Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam uprzejmych i skorych do pomocy grupowiczów :)

Jako że przymierzamy się do wymiany okien, łażąc po różnorakich firmach i
firemkach natknęłam się na coś takiego jak profile okienne firmy Brickman..
pan ładnie o nich opowiadał a i cena nie była powalająca..no i tu problem bo
nigdy o takiej firmie nie słyszałam, więc pytanie czy może ktoś zna te
profile tej firmy? czy są warte uwagi?
ktokolwiek widział, ktokolwiek wie...

bardzo proszę o pomoc
dziękując pozdrawiam

Małgorzata

1. Data: 2004-09-21 13:17:06

Temat: Re: Profile okienne firmy Brickman
Od: janoush <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja napisał(a):
> [...]
> nigdy o takiej firmie nie słyszałam, więc pytanie czy może ktoś zna te

Chyba Brugmann (u umlaut)
www.bruegmann.pl

Pozdrawiam.
Janusz

1. Data: 2004-09-21 14:28:55

Od: "Ja" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "janoush" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

> Chyba Brugmann (u umlaut)
> www.bruegmann.pl
>

> Pozdrawiam.
> Janusz

no patrzę właśnie na to co napisał Pan Znawca Od Okien i stoi " Brickman"..
hmm czyżby się omylił?
w każdym razie baaardzo dziękuję za okazaną pomoc, lecę odpytać w/w pana...

Pozdrawiam

Małgorzata

Hydrostat do pralki
Wyświetlacz w kuchni Wrozamet
Woda za kuchnia wolnostojaca
Metalowe narozniki na scianach - korozja
Jasne oswietlenie pokoju