Program Haft Krzyżykowy

1. Data: 2002-12-12 22:21:22

Temat: Program Haft Krzyżykowy
Od: "Mario" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy wypróbował już ktoś program Haft Krzyżykowy w praktyce ?
(Tzn. czy rzeczywiście wyszył już ktoś obraz przerobiony tym programem ?)

Chciałbym wiedzieć jak naprawdę się sprawuje w praktyce.

PS. Przy odrobinie czasu popracuję nad dodaniem nici DMC.
Sporo osób o nich wspomina.

Mario.

Oficjalna strona programu Haft Krzyżykowy:

http://www.haft.krzyzykowy.prv.pl

(Dostępna również wersja dla systemu Linux)

1. Data: 2002-12-13 06:04:12

Temat: Re: Program Haft Krzyżykowy
Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Korzystam i jestem zadowolona(poza jednym problemem o ktorym pisałam na priv).
Brakuje tylko tego przelicznika z DCM-trzeba to robić już we wlasnym
zakresie..:)))

Pozdrawiam z Krakowa

1. Data: 2002-12-13 07:02:14

Od: "Grazyna" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mario" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Chciałbym wiedzieć jak naprawdę się sprawuje w praktyce.
>
> PS. Przy odrobinie czasu popracuję nad dodaniem nici DMC.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ja osobiscie jeszcze nie pracowalam z twoim programem, ale wiem ze
zawedrowal daleko na wschod, bo na rosyjskiej robotkowej grupce dziewczyny
twoj program chwala i polecaja sobie :-))

Grazyna

1. Data: 2002-12-13 22:22:03

Od: "Mario" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, mnie rozpisał jeden wzór na muline Anchor nr 282 ...
> Skąd brałeś takie kolory? Coats tego nie produkuje...

We wzorniku nici umieszczonym na stronie programu
(dział download) jest taki kolor - jasnoniebieski.
Nie wiem jak to jest naprawdę, być może jednak jest
produkowany, tylko trudno dostępny.

No chyba że już zaprzestano produkcji nici tego koloru.

Pozdrawiam.
Mario.

Jak nakręcić sobie prace na robótkach?
test