Program do komponowania posilkow

11. Data: 2003-03-24 09:01:24

Temat: Re: Program do komponowania posilkow
Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Garkowska" <i...@g...pl> napisał

> a czy jest wersja dla uzytkownikow Mac OSa??? :-)))

Niestety dla linuksa i Maca nie mam wersji.
Mam zato wersję w trybie znakowym, pracująca pod Windows o oknie DOS.
(bardzo prosta i szybka)

12. Data: 2003-03-24 10:46:47

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławek" <w...@r...com> napisał

> liczbami pełnymi, innymi slowy nie można wpisać 0,7 dla b lub tlub w

Nie wiem jak Ty to próbowałeś ale możesz tam wprowadzić wartosci dowolnie
male wartści,
nawet na dziesiatym miejscu po przecinku.
Sprobuj posluzyc sie klawiatura numeryczna (po prawej stronie klawiatury).

13. Data: 2003-03-24 12:33:06

Od: Maciej Bliziński <n...@n...to> szukaj wiadomości tego autora

begin quote from <t...@p...onet.pl>:
> Niestety dla linuksa i Maca nie mam wersji.
> Mam zato wersję w trybie znakowym, pracująca pod Windows o oknie DOS.
> (bardzo prosta i szybka)

Jakie masz zamiary w stosunku do tego programu? Jaki jest Twój stosunek
do kwestii udostępnienia źródeł?

--
Maciej Bliziński -- maciej . blizinski <(at)> dobranet . polbox.pl
GCS/MU d- s++:- a- C+++ UL++ P++ L+++ W++ N++ w-- PGP+ !tv b++ e h! r++

14. Data: 2003-03-25 15:56:54

Od: "Eulera" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Rozumiem że należy dopisać do niego instrukcje obsługi?

Oj mi też bardzo by się przydała.
Magdalena

15. Data: 2003-03-27 10:13:04

Od: "Tomasz" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulera" <e...@w...pl> napisał

> Oj mi też bardzo by się przydała.

Za kilka dni umieszcze na stronie nowa wersje i tam postaram sie dodac
krotki opis uruchamiany na F1.

[MM] Wegetarianin na diecie - moja relacja po 3 tygodniach
Vacu step
Nadwaga i społeczeństwo
Chrom
[MM] kolejne pytania