[MM] Wegetarianin na diecie - moja relacja po 3 tygodniach

1. Data: 2003-03-21 10:26:45

Temat: [MM] Wegetarianin na diecie - moja relacja po 3 tygodniach
Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od 1.III.2003 jestem na MM.
Moje sniadanie sklada sie z 400 ml jugurtu 0% i kilku owocow (jablek i/lub
gruszek). To mi starcza do 17-18, kiedy to jem obiad. Ciagle jestem w I
fazie, wiec staram sie by wszystko co jem mialo ig ponizej 35, a jest w
czym wybierac. Jesli chodzi o konkrety, to na obiady jadam zupy ze
straczkowych: fasoli, soczewicy, grochu; straczkowe w pomidorach: soja,
fasola; zupy z zielonolisciastych (w tym moja ulubiona szpinakowo-
szczawiowa z twrogiem 0%); makaron razowy jako dodatek do zup lub jako
danie glowne w sosie pomidorowym; czasami dorzucam do potraw kostke lub
granulat sojowy; jem duzo surowek z brokulow, kapusty (zielonej,
czerwonej, pekinskiej), marchwi, oliwek, pomidorów, kalfiora, papryki,
natki pietruszki. Jedyny tłuszcz jakiego używam to oliwa z oliwek z
pierwszego zimnego tłoczenia.
Czasami przegryzam sobie solonymi orzeszkami ziemnymi lub razowym
pieczywkiem Wasa.
Po 3 tygodniach straciłem 5,5 kg.

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
[Moja strona] --> http://www.seva.sotiko.pl

2. Data: 2003-03-21 11:41:37

Od: r...@o...pl (Rougette) szukaj wiadomości tego autora

> Po 3 tygodniach straciłem 5,5 kg.

gratuluję!!:-)
An.

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta

3. Data: 2003-03-21 22:51:28

Od: Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stało się to 21 Mar 2003 10:26:45 GMT, gdy Seva
<n...@p...do.stopki.pl> napisał:

>Od 1.III.2003 jestem na MM.
[...]

A jak sądzisz, ile kalorii dzienie zjadasz?

Vr.

4. Data: 2003-03-22 09:00:15

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pierwszego zimnego tłoczenia.
> Czasami przegryzam sobie solonymi orzeszkami ziemnymi lub razowym

brawo brawo :))
a teraz krytyka: w twojej diecie widze twaróg i jogurt a nie widze mleka i jajek
mozesz odpuscic sobie tez makaron razowy na rzefz makaronu zgdnego z mm
chleb wasa zastap chlebem np.benus lub innym zgodnym z mm no i te orzeki solone
odstaw na rzecz orzeszków w łupinach

5. Data: 2003-03-22 20:04:24

Od: botwinka <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2003-03-22 10:00, Użytkownik c...@p...onet.pl napisał:
CIACH drakońska IMVHO dieta Sevy

> [...]
> chleb wasa zastap chlebem np.benus lub innym zgodnym z mm no i te orzeki solone

Musi być mleko, jajka i jogurty?
Bo ja np., to nie lubię nic z tego (w podanej kolejności, od
największego wroga).
Kupiłam książkę MM, ale czytam już 3 tydzień i jestem na ... 30 stronie
(ale w tzw. międzyczasie przeskoczyłam 6 innych książek, czyli
zwyczajnie mnie nie wciągnęła).
Zarządziłam pierwszy raz w moim życiu porządne odchudzanie. A, że nie za
dużo tego jest do zrzucenia 62/170 (ale czepiam się głównie ud i pupy),
to stosuję swoją własną dietę skompilowaną z tutejszej grupy i moich
doświadczeń w Diamondach.
--
Pozdrawiam Botwinka

6. Data: 2003-03-23 10:24:33

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> CIACH drakońska IMVHO dieta Sevy

> Musi być mleko, jajka i jogurty?
> Bo ja np., to nie lubię nic z tego (w podanej kolejności, od

to chodzi o bialko pochodzenia zwierzecego jesli jestes na diecie vege (lakto
ovo) to spozycie mleka i przetworów oraz jajek jest konieczne
nie wyobrazam sobie wegańskiej wersji mm

> [...]
> dużo tego jest do zrzucenia 62/170 (ale czepiam się głównie ud i pupy),
> to stosuję swoją własną dietę skompilowaną z tutejszej grupy i moich

dieta diamondów to taka starsza wersja mm :) bez zagłebiania sie w indeksy
glikemiczne .zasady sa bardzo podobne i stosowanie jej jest o wiele mniej
skomplikowane niz mm

7. Data: 2003-03-24 06:16:28

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

<c...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> to chodzi o bialko pochodzenia zwierzecego jesli jestes na diecie
> vege (lakto ovo) to spozycie mleka i przetworów oraz jajek jest
> konieczne

Dlaczego? Czym różnia się aminokwasy pochodzenia zwierzęcego od tych z
roslin?

> nie wyobrazam sobie wegańskiej wersji mm

A ja tak, przy odrobinie wysiłku.

8. Data: 2003-03-24 06:18:28

Od: Seva <n...@p...do.stopki.pl> szukaj wiadomości tego autora

Vroobelek <V...@y...iq.NOWYTNIJ.pl> napisał(a) w wiadomości

> A jak sądzisz, ile kalorii dzienie zjadasz?

Bladego pojęcia nie mam i nawet nie chcę się do liczenia zabierać, ale
słusznie zwrociłaś/łeś uwagę na ten "szczegół". Na pewno znacznie mniej
niz przed MM, głównie dlatego, że odpadł cukier, którego wchłaniałem duże
ilości.

9. Data: 2003-03-24 09:11:23

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> <c...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości

> Dlaczego? Czym różnia się aminokwasy pochodzenia zwierzęcego od tych z
> roslin?

juz o tym było :) niczym sie nie róznia sa tak samo pelnowartosciowe jak
aminokwasy pochodzenia zwierzecego chodzi tylko o proporcje tych aminokwasów.
mozna uzyskac podobne proporcje poprzez mieszanie róznych białek roslinnych.ale
beda to tylko proporcjr zblizone

> A ja tak, przy odrobinie wysiłku.

masz bujna wyobraznie montiniac tez tego sobie nie wyobraza :))
aby uzyskac pełnowartosciowe białko pochodzenia roslinnego musiałbys spozyc
duza ilośc weglowodanów czesc z nich posiadalaby wysoki indeks glikemiczny co
powodowałoby spozywanie "wysokiego ładunku glikemicznego":))),a wystarczy dodać
do posiłku niewielkie ilosci nabiału i jajek

a tak wracajac do krytyki twojej diety to;
czy nie za mała ilosc kalorii i posiłków spozywasz ??
czy nie za mało jest tłuszczu w twojej diecie?
wg mnie ciutttttt za szybko chudniesz :)) to nie z zazdrości bo ja sie nie
odchudzam :)))),sadze ze 1 kg na tydzień jest to max

10. Data: 2003-03-24 09:24:46

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
dodać
> do posiłku niewielkie ilosci nabiału i jajek

Koncentrat bialka sojowego (spotykany we wszelkiego rodzaju produktach
ekstrudowanych typu granulat, platy, kostka, krajanka) ma dla organizmu
ludzkiego taka sama wartosc biologiczna, jak wzorcowe bialko jaja kurzego
(pomiar metoda PDCAAS). Ryz z soczewica ma profil aminokwasowy lepszy od
miesa kurczaka. Nie jest to takie trudne, jak moze sie wydawac.

Vacu step
Nadwaga i społeczeństwo
Chrom
[MM] kolejne pytania