Program do projektowania i wizualizacji

1. Data: 2002-09-08 13:55:40

Temat: Program do projektowania i wizualizacji
Od: Krzysztof Trybowski <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem tu po raz pierwszy, stad witam wszystkich serdecznie. Poszukuje
programu, ktory pozwolilby mi zaprojektowac mieszkanie, pobawic sie w rozne
warianty ustawienia scianek dzialowych itd. A nastepnie na wykonanie
trojwymiarowego rysuku, wraz z meblami, detalami -- tak, zeby pomyslec nad
designem.

Profesjonalne programy tego typu musza byc cholernie drogie, ale na pewno
jest cos dla amatorow upiekszania mieszkania.

Jesli ktos zna cos, co mogloby mi sie przydac, to prosze o wiadomosc!

Krzysztof Trybowwski

1. Data: 2002-09-08 22:44:09

Temat: Re: Program do projektowania i wizualizacji
Od: Jo'Asia <J...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Trybowski wystukał w wiadomości
<X...@1...110.120.9>:

> [...]
> jest cos dla amatorow upiekszania mieszkania.
>
> Jesli ktos zna cos, co mogloby mi sie przydac, to prosze o wiadomosc!

W Media Markcie program "Wymarzony Dom" kosztuje około 100 złotych. W sieci
widywałam taniej (nawet po ~70), ale wtedy rekompensuje to cena przesyłki :>

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2002-09-10 19:59:35

Od: "Viren" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kilka miesięcy temu w gazecie "Moje Mieszkanie" był program do projektowania
kuchni i łazienki.
Pozdrawiam
Ewa
Użytkownik "Jo'Asia" <J...@r...art.pl> napisał w wiadomości
> [...]
sieci
> widywałam taniej (nawet po ~70), ale wtedy rekompensuje to cena przesyłki

.-=-.__
> --<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/
<()>--
..
|'.__.
> Ze zbiorów biblioteki pintyjskiej: "Rybsodia"

Re: stołki barowe
maszynka do mięsa
Panele Krono i Kaindl
smeg - ma ktoś?