maszynka do mięsa

1. Data: 2002-09-08 08:25:42

Temat: maszynka do mięsa
Od: "Viva" <v...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Zamierzam zakupić elektryczną maszynkę do mięsa. Jaką polecacie??

Pozdrawiam
V.

1. Data: 2002-09-08 14:30:35

Temat: Re: maszynka do mięsa
Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja uzywam zelmera juz ok.3 lata. Działa niezawodnie. Dokupiłam jeszcze
dodatkowo przystawkę do ścierania jarzyn, ogórków na mizerię i ziemniaków na
placki ziemniaczane.
Ania

1. Data: 2002-09-09 07:36:32

Od: "barbet" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote in message news:alfmqi$fmm$1@news.tpi.pl...
> Ja uzywam zelmera juz ok.3 lata. Działa niezawodnie. Dokupiłam jeszcze
/.../
A czy można ją myć w zmywarce? ZTCW ma żeliwne części i trzeba myć ręcznie,
ale może się mylę.
A więc dodatkowe pytanie: czy ktoś ma maszynkę, którą można myć w zmywarce?

Pzdr Barbet

1. Data: 2002-09-12 06:16:51

Temat: Odp: maszynka do mięsa
Od: "Leśnik" <l...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zamierzam zakupić elektryczną maszynkę do mięsa. Jaką polecacie??

Witam
Może się zdziwisz, ale ja w ogóle nie polecam kupna elektrycznej maszynki do
mięsa, tylko zakup robota wieloczynnościowego. Zakładasz do niego nóż
stalowy i mielisz mięso, efekt taki sam jak z maszynki, a robot jest
bardziej uniwersalny.
Pozdrawiam Leśnik

1. Data: 2002-09-12 22:08:27

Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Viva" <v...@m...pl> napisał w wiadomości
> Witam
>
> Zamierzam zakupić elektryczną maszynkę do mięsa. Jaką polecacie??

Zelmer

Bezproblemowa do "ciężkich" kawałków mięsa :-) no i jeszcze ziemniaczki
można zetrzeć.

Mycie proste, do zmywarki chyba też wejdzie.

Pozdro.
--
Henry(k)

Uwaga. Zabezpieczenie antyspamowe.
Z adresu email usuń "8"

1. Data: 2002-09-12 22:12:48

Od: "Henry\(k\)" <8...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leśnik" <l...@c...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> Może się zdziwisz, ale ja w ogóle nie polecam kupna elektrycznej maszynki
do
> mięsa, tylko zakup robota wieloczynnościowego. Zakładasz do niego nóż

Robot do wszystkiego jest do niczego.
A tutaj przede wszystkim za małe moce jak na mięso mielone (no niech się
trafi chrząstka, Zelmer idzie jak czołg a robot???).

Efekt jest taki, że wala się robot po kuchni i praktycznie jedynie robi za
mikser (ajerkoniak i te sprawy :-)), czasami coś poszatkuje. Zelmer za to
zmieli mięso i ziemniaki. Sokowirówka Zelmera także nie ma sobie równych (ta
w robocie uniwersalnym to jakaś pomyłka).

Pozdro.

1. Data: 2002-09-13 11:49:44

Od: "Leśnik" <l...@c...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam robota uniw. firmy Moulinex. Miele nim mięso i ziemniaki od kilku lat i
jeszcze się nie zdarzyło, żeby czegoś nie zmielił.
Pozdrawiam Leśnik

P.S. Przed mieleniem mięso radziłbym uważnie obrać z kości, chrząstek itd.
niezależnie od tego czy się używa robota czy maszynki (wtedy sprzęt dłużej
posłuży).

Panele Krono i Kaindl
smeg - ma ktoś?
pilnie potrzebuję wiedzieć....