Re: stołki barowe

1. Data: 2002-09-07 14:47:50

Temat: Re: stołki barowe
Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darek" <d...@e...pl> napisał w wiadomości
news:alci5s$evn$1@news.bsi.net.pl...
> Witam,
> Szukam szukam i szukam stołków barowych do domu.
> Mam kuchnie z pokojem oddzieloną wysokim baltem no i potrzebuje stołków
> barowych by przy nim siedzieć. Wprawdzie znalazłem fajne ale cena za
sztukę
> to ok 600zł..... no i to mnie w ogóle nie interesuje, max 350zł.
> Może macie jakieś namiary najlepiej Warszawa i okolice lub Lublin i
okolice.

> Interesuje mnie modele nowoczesne i najlepiej z oparciem, nie z drewna
chyba
> że ładnie zrobione.

IMHO w kazdym duzym sklepie z meblami/krzesłami powinienes cos znalezc.
Ja barowe juz mam (metalowe Selgros) wiec nie zwracam na nie uwagi.
Ale sprawdz w Emilce, Conforamie itp.

Karol

1. Data: 2002-09-08 09:25:02

Od: "Darek" <d...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol" napisał w wiadomości
> [...]
>
> IMHO w kazdym duzym sklepie z meblami/krzesłami powinienes cos znalezc.
> Ja barowe juz mam (metalowe Selgros) wiec nie zwracam na nie uwagi.

Niestety do Selgros nie mam wstępu - tylko na karty.... :-((

Darek

stare tapety
Pomocy,myszy w domu
pompa c.o.
plyta ceramiczna - poszerzane pola grzejne
nikt nie zna odpowiedzi...