Program do wizualizacji 3D ścian

1. Data: 2004-08-25 11:03:18

Temat: Program do wizualizacji 3D ścian
Od: "E-Zone" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Chodzi mi o jakiś prosty programik do wrzucenia wymiarów ścian/ mieszkania i
następnie ewentualnie wizualizacja 3D żeby zobaczyć jak to wygląda.
Czy macie może namiar na jakiś darmowy z netu?
A jesli nie darmowy to jaki w miarę tani?

Z góry dzięki wielkie!

Maciek

1. Data: 2004-08-25 11:33:51

Temat: Re: Program do wizualizacji 3D ścian
Od: "ksdrs" <k...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "E-Zone" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy macie może namiar na jakiś darmowy z netu?
> A jesli nie darmowy to jaki w miarę tani?

Moze
http://www.kitchendraw.com/POL/index.htm
darmowy przez 30 godzin (pracy)

ksdrs

1. Data: 2004-08-25 12:38:42

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ksdrs" <k...@S...onet.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "E-Zone" <e...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Moze
> http://www.kitchendraw.com/POL/index.htm
> darmowy przez 30 godzin (pracy)

Opracowanie remonu mieszkanka (gł. ustawianie mebli)
zajęło mi w tym programiku 23 godziny :-)

Witek

1. Data: 2004-08-25 15:19:01

Od: "Marcin H." <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy macie może namiar na jakiś darmowy z netu?
> A jesli nie darmowy to jaki w miarę tani?
jeżeli chodzi o coś na prawdę prostego w obsłudze do potrenowania
ustawienia mebli to polecam Furnish(R) z
http://www.boconcept.com/SiteVersions/37/278.asp

Marcin

1. Data: 2004-08-25 16:00:23

Od: "Red_Akcja" <redakcja_v@tralala@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

programik: pro100

demo nie moze zapisywac, ale zawsze są zrzuty ekranu :)

www.ecru.pl

1. Data: 2004-08-26 08:07:33

Od: Daniel Karasek <P...@t...moj.adres> szukaj wiadomości tego autora

Był 25 sierpień (środa) gdy o godzinie 13:03 *E-Zone* napisał(a) :

> [...]
> Czy macie może namiar na jakiś darmowy z netu?
> A jesli nie darmowy to jaki w miarę tani?

na stronie ikei jest darmowy program do projektowania kuchni.
http://tiny.pl/rs1

zawsze coś...

--

pozdrawiam Daniel (śląsk)
Horyzont (203m2)

Listwy przypodłogowe - montaż?
Sprzęt...
Cieknacy lepik pomocy!
Podzielnik ciepla - rozliczenie
[Warszawa] - części zamienne do pralek - pytanie