Programy do projektowania i aranżacji ???

1. Data: 2001-07-09 13:43:22

Temat: Programy do projektowania i aranżacji ???
Od: "Tomek D." <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Przygotowuję sie do kapitalnego remontu mieszkania
i w zwiazku z tym chciałbym w zaciszu domowego konta
przy komputerze zaplanować nowy układ mieszkania i mebli.
Niestety nie mam pojęcia z jakiego oprogramowania skorzystać
i gdzie je można nabyć (mogą być wersje demonstracyjne).

Jeśli ktoś z grupowiczów zetknął sie z takim oprogramowaniem
to prosiłbym o nazwy softu i ewentualne miejsca gdzie można nabyć
lub pobrac z internetu te programy.

Z góry dziekuję

Pozdrawiam
Tomasz Dębicki

1. Data: 2001-07-09 18:59:49

Temat: Re: Programy do projektowania i aranżacji ???
Od: "zbig" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-07-10 14:43:45

Od: "Szczepan" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Arcon 4.3 , ale gdzie go można zobaczyc?

1. Data: 2001-07-10 15:09:44

Od: "Rafał Dłubała" <d...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Niestety nie mam pojęcia z jakiego oprogramowania skorzystać
> i gdzie je można nabyć (mogą być wersje demonstracyjne).

Arcon, zobacz na www.intersoft.com.pl tam jest chyba wersja bez możliwości
zapisu i drukowania.

Rafał Dłubała
d...@p...com