Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]

61. Data: 2008-09-14 12:28:02

Temat: Re: Projektowany harmonogram obniżenia wieku szkolnego [długie]
Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:z9tzvnj1dke$.dlg@habeck.pl...

> A w praktyce, to wuj wi. De facto to dziecko powinno iść kiedy jest
> gotowe, a nie wtedy kiedy aparat urzędniczy wymaga.

Też jestem takiego zdania.

> Jak uważacie, czy lepiej dziecka, które sobie nie radzi w pierwszych
> klasach nie przepuścić (niech kibluje), czy lepiej je przepychać dalej?

Gotowość szkolną bada się już w zerówce. Więc IMO lepiej takie dziecko
odroczyć, niż je puszczać do szkoły.
No ale jeśli kłopoty z nauką pokazały się już w szkole to lepiej zostawić.

Sylwia

62. Data: 2008-09-14 12:29:33

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Harun al Rashid" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

> Znasz przypadki zostawienia takiego przypadka?

Znam przypadek upartych rodziców co za nic nie chcieli się zgodzić by
dziecko powtarzało 3 klasę. W 4 oblało koncetrowo.

Sylwia

63. Data: 2008-09-14 12:33:27

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:1h4zcnm5wq8z7$.dlg@habeck.pl...

> Jak to jest z tymi opisywanymi ocenami? Jak jest z przejściem do
> zwykłych ocen? Nie jest to uderzenie w dziecko?

W klasie Piotrka będą oceny 6-1. Opisowa tylko ocena końcowa (i pewnie
semestralna).
Także mój szoku nie przeżyje w 4 klasie ;-)

--
Sylwia
Piotrek (3-01-2001)

64. Data: 2008-09-14 12:37:11

Od: "Szpilka" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waruga" <w...@g...pllll> napisał w wiadomości

> Eeeeeeeeeeee tam ;)
> Moje zdanie jest takie ocena cząstkowa w ciągu roku z odpowiednim
> komentarzem, a jak już musi być to opisówka na koniec.
> Rodzice jakoś nie bardzo lubią opisówki.

A ja chyba wolałabym poczytać coś o moim dziecku, niż zobaczyć na
świadectwie gołą ocenę :-)

Sylwia

65. Data: 2008-09-14 15:39:57

Od: waruga <w...@g...plll> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 14 Sep 2008 14:37:11 +0200, Szpilka napisał(a):

> A ja chyba wolałabym poczytać coś o moim dziecku, niż zobaczyć na
> świadectwie gołą ocenę :-)

No to sobie poczytasz :)
Nie podoba się zazwyczaj tym , którym w formie cyfry też by się nie
podobała.
--
waruga

66. Data: 2008-09-15 11:22:13

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

waruga napisał(a):

> No to sobie poczytasz :)
> Nie podoba się zazwyczaj tym , którym w formie cyfry też by się nie
> podobała.

I od razu tłumacza sobie zapewnij:-) Bo ocena opisowa to taki chwyt
marketingowy - nie dowiesz się konkretnie, co dziecko umie, co musi
podciągnąć, bo wszystko masz podane w zawoalowanych superlatywach:-)
U nas pani tłumaczyła co oznaczają poszczególne zwroty używane w
ocenie....

Justyna
GG 6756000

67. Data: 2008-09-15 11:25:18

Od: Adam Moczulski <a...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> [...]
> podciągnąć, bo wszystko masz podane w zawoalowanych superlatywach:-)
> U nas pani tłumaczyła co oznaczają poszczególne zwroty używane w

Podobał mi się tekst dotyczący języka obcego :
"Przyswoił materiał w wybranym przez siebie zakresie".

Adam

Czasopisma dla 13 latka. Jakie?
oplaty w przedszkolu
(press) Już was posegregowali?
Pierwsze wędrówki górskie
Jakie buty na wędrówki górskie dla 5-latka?