Promienniki gazowe pod szkłem?

1. Data: 2006-12-22 13:40:08

Temat: Promienniki gazowe pod szkłem?
Od: "jh" <N...@r...kielce.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to się sprawdza? Widziałem w sklepie płyty ceramiczne (?), myślałem, że
to elektryczne, a to płyty gazowe. Gaz jest chyba nadal znacznie tańszy niż
gotowanie elektryczne.Chodzi o coś mniej więcej takiego:
http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=435 (niekoniecznie ten
producenta, ta cena...). Czy faktycznie ma to zalety kuchni elektrycznej?

Jacek

2. Data: 2006-12-22 20:23:05

Temat: Re: Promienniki gazowe pod szkłem?
Od: p0li <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

O->Dnia 22.12.2006 14:40:08 niejaki jh napisał:
> [...]
> http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=435 (niekoniecznie ten
> producenta, ta cena...). Czy faktycznie ma to zalety kuchni elektrycznej?

mam coś takiego tylko model z 2004r (różni się tylko grafiką na szkle) -
generalnie jestem zadowolony i kupiłbym jeszcze raz - szczególnie że nie
miałem wyboru gazowa czy elektryczna - ale jaka gazowa
kupiłem taką ze względów bezpieczeństwa (małe dzieci w domu) płyta ta też
jest czystsza niż płyta z otwartym płominiem - chodzi mi o ten sławny
tłusty brud osiadający na wszystkich szafkach - ja swoich nie odkurzałem od
2 lat - ale jak zajrzałem na górę to jest tam warstwa normalnego suchego
kurzu, szafki też wyglądają normalnie

ja swoją kupiłem przez internet za 2700

--
P0zdrawiam
p0li p0li(at)poczta.onet.pl

3. Data: 2006-12-22 20:32:30

Od: "Dżejm" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

[...]chodzi mi o ten sławny
> [...]
od
> 2 lat - ale jak zajrzałem na górę to jest tam warstwa normalnego suchego

Cześć,

To mnie zaskoczyłeś. To ten tłusty kurz jest spowodowany kuchenką gazową ?
Taki u mnie osiada, ale jakoś się nie zastanawiałem czemu jest inny niż w
pozostałych pomieszczeniach.

pozdro

4. Data: 2006-12-22 21:22:20

Od: "M." <moofi(WYTNIJ_TO)@poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jh" napisał
> [...]
> http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=435 (niekoniecznie ten
> producenta, ta cena...). Czy faktycznie ma to zalety kuchni elektrycznej?

Szczerze powiem ze nie znam innej firmy ktora produkowałaby takie płyty? Zna
ktos?

5. Data: 2006-12-23 14:57:22

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dżejm napisał(a):
> To mnie zaskoczyłeś. To ten tłusty kurz jest spowodowany kuchenką gazową ?

kuchenką oraz tluszczem z potraw, ale kuchnia gazowa jest duzo
"brudniejsza" niz elektryczna

Sierp

6. Data: 2006-12-28 15:06:23

Od: "Lagoda" <lagodaniespamować!maupalistkropeczkapl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.amica.com.pl/produkty/data.php?prodID=435 (niekoniecznie ten

tu będzie znacznie taniej:
http://www.solgaz.com.pl/index.php?action=catalog&ca
tegories=103&product_id=168

--
___________________________________________MAT______
__

7. Data: 2006-12-31 09:48:55

Od: "Wujek dobra rada" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

Solgaz markuje tą kuchenkę marką amica.
to jest ta sama kuchnia

kuchenka - inox
Rysa na szklanym blacie kuchenki
garnki lifeheit - warto?
Jaka jest standardowa średnica tortownicy?
Kłopot z piłą