Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja

1. Data: 2002-06-05 11:46:58

Temat: Promocja - Filtr do wody - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja
Od: "Nobel Alfa - Poland" <s...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zalecane szczegolnie dla dzieci, osob chorych na kamice nerkowa, i
wszystkich ktorzy cenia sobie zdrowie !!!
Gwarantujemy, ze nawet po uplywie 2 lat od zamontowania urzadzenia - Panstwa
grzalka w czajniku elektrycznym bedzie nadal swiecila blaskiem - zadnego
kamienia !!!
System odwróconej osmozy - usuwa wszelkie zanieczyszczenia mechaniczne,
bakterie , wirusy, chlor. Urzadzenie mozna odliczyc od podatku jako
modernizacje instalacji wodociagowej -Atest PZH - wystawiam fakture VAT.

Proces uzdatniania wody za pomocą membrany półprzepuszczalnej
nie jest zwykłym procesem filtracji gdyż pozwala na usunięcie cząsteczek
ponad 1000 razy mniejszych od najmniejszej bakterii. W latach 60 - tych
technologię odwróconej osmozy stosowano głównie do celów wojskowych.

.... Wiecej informacji (www.nobel.com.pl)

Szczegolowe informacje:

Biuro Obslugi Klienta
Nobel Alfa
41-200 Sosnowiec, ul. Partyzantów 11 / 127
tel. 032-266-96-88 (8.00-16.00)
GSM: 0502-364-675 (8.00-20.00)
e-mail: n...@n...com.pl
www.nobel.com.pl

1. Data: 2002-06-05 20:48:17

Od: "leszek" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Artur Smolinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

| Użytkownik "Jarek P." <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

| No coz, nie zawsze to co drozsze jest lepsze od tego co tansze:)Ale i tak
| uwazam ze ta dyskusja jest dosc tworcza i inni czytajacy dzieki nam beda
| wiedzieli na co zwracac uwage przy zakupie takich urzadzen, zwlaszcza ze
| zestaw wyposazony w mineralizator nie jest jakos straszliwie drozszy od
tego
| bez.
| A.

Calkowicie zgadzam sie ze zdaniem Jarka P. Sam mialem zestaw z odwrocona
osmoza i woda z niego nie nadawala sie do picia. Kiedy zakwestionowalem
uczciwosc sprzedawcy i zarzadalem demontazu urzadzenia i zwrotu pieniedzy
zaoferowano mi mineralizator. Jak pozniej dowiedzialem sie sprzedawcy
proponuja takie minaeralizatory po jakims czasie uzywania systemu oczywiscie
kazac sobie dodatkowo placic. Po krotkiej dyskusji zestaw zostal mi
zdemontowany i zwrocono pieniadze.
DODAM DO WASZEJ DYSKUSJI JESZCZE JEDNA RZECZ NA TEMAT FILTROW Z ODWROCONA
OSMOZA. WZRASTA BARDZO ZUZYCIE WODY, BO TYLKO CZESC WODY JEST PRZECISKANA
PRZEZ MEMBRANE, WIEKSZA CZESC LECI DO SCIEKOW.
Po tych przygodach nabylem system firmy Amway, ktory pozostawia w wodzie
korzystne skladniki mineralne (magnez, wapn,) i jestem bardzo zadowolony.
Woda jest smaczna i skonczylem z targaniem do domu butelek wody mineralnej.
Pije wode z kranika. Poza tym wklad filtrujacy wystarcza na rok. Chetnym
polecam i moge poadc namiary.

1. Data: 2002-06-06 12:54:17

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nobel Alfa - Poland" <s...@n...com.pl> napisał w wiadomości
> System odwróconej osmozy [...]
> Zalecane szczegolnie dla dzieci, osob chorych na kamice nerkowa, i
> wszystkich ktorzy cenia sobie zdrowie !!!

To byloby smiesznie gdyby nie to, ze mnostwo ludzi sie na to nabiera i truje
samych siebie...
Woda oczyszczona takim filtrem NIE NADAJE SIE DO CELOW SPOZYWCZYCH !!!!
Zeby sie nadawala potrzebna jest jej remineralizacja, jednak po pierwsze w
ofercie firmy nie ma slowa na ten temat, po drugie stosowanie
remineralizatora powoduje, ze eksploatacja takiego filtra staje sie naprawde
kosztowna.

J.

1. Data: 2002-06-06 13:12:24

Od: "Artur Smolinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ofercie firmy nie ma slowa na ten temat, po drugie stosowanie
> remineralizatora powoduje, ze eksploatacja takiego filtra staje sie

Proponuje zadac sobie nieco trudu i zajrzec najpierw na stronke firmy Nobel
Alfa, a dopiero potem sie wypowiadac. Firma ta oferuje kilka roznych
rodzajow urzadzen - a np. F-350 Compact posiada mineralizator (posiadam to
urzadzenie). Ale tak to juz jest jak kazdy kto czegos nie wie lub nie
sprawdzil chce uchodzic za autorytet.....

1. Data: 2002-06-06 13:36:15

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Proponuje zadac sobie nieco trudu i zajrzec najpierw na stronke firmy
Nobel
> Alfa, a dopiero potem sie wypowiadac.

Zajrzalem, przejrzalem ze dwa z oferowanych przez nich filtrow, slowa na
temat remineralizacji tam nie bylo. Podobnie w zakladce z teoretycznymi
wiadomosciami.

> Ale tak to juz jest jak kazdy kto czegos nie wie lub nie
> sprawdzil chce uchodzic za autorytet.....

A jak to jest, jak firma w imie wlasnych zarobkow nawet nie wspomina o tak
waznej rzeczy jak to, ze woda z takiego filtra bez remineralizacji jest w
zasadzie trucizna? To jest w porzadku?

J.

1. Data: 2002-06-06 14:25:36

Od: "Artur Smolinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> waznej rzeczy jak to, ze woda z takiego filtra bez remineralizacji jest w

Masz troche racji, ale chyba znacznie gorsza trucizna jest plynaca z kranow
w wiekszosci mieszkan ciecz zwana potocznie woda - istna tabela Mendelejewa
z metalami ciezkimi wlacznie. Trucizna jest rowniez tzw. woda oligocenska -
jezeli stoi wiecej niz 24 godziny. I o tym tez chyba warto powiedziec
glosno.
Tak czy inaczej - chyba tylko 2 najtansze zestawy filtrujace proponowane
przez Nobel-Alfa nie posiadaja mineralizatorow.

A.

1. Data: 2002-06-06 14:38:16

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Masz troche racji, ale chyba znacznie gorsza trucizna jest plynaca z
kranow
> w wiekszosci mieszkan ciecz zwana potocznie woda

Oj tu by sie mozna sprzeczac. Owszem, w wielu rejonach woda z kranu jest
ochydna, ale jest tez wiele takich, w ktorych woda jest jak najbardziej OK,
ja np nie narzekam.
Natomiast picie destylatu jest po prostu bardzo niezdrowe i tyle, na
organizm zywy dziala on jak rozpuszczalnik.

> Tak czy inaczej - chyba tylko 2 najtansze zestawy filtrujace proponowane
> przez Nobel-Alfa nie posiadaja mineralizatorow.

Przejrzalem sobie w miedzyczasie ich oferte uwazniej. Remineralizator ma
chyba tylko ten twoj filtr. Te dwa najtansze faktycznie go nie maja, ale i w

1. Data: 2002-06-06 14:52:57

Od: "Artur Smolinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-06-06 15:03:18

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wiedzieli na co zwracac uwage przy zakupie takich urzadzen, zwlaszcza ze
> zestaw wyposazony w mineralizator nie jest jakos straszliwie drozszy od
tego
> bez.

A ile cie wynosi eksploatacja? Jak czesto trzeba wymieniac wklad
mineralizatora i ile on kosztuje?

J.

1. Data: 2002-06-06 15:08:35

Od: "Artur Smolinski" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ile cie wynosi eksploatacja? Jak czesto trzeba wymieniac wklad
> mineralizatora i ile on kosztuje?
>
> J.

Wklad mineralizatora wytrzymuje rok, a kosztuje ok. 100 PLN
A.

Promocja - Filtr do wody - Odwrocona Osmoza - Atest PZH - Patent USA - Dozywotnia Gwarancja !
STYROPIAN - docieplanie ścian 24 cm bloczek
a te kwiatki to na lampę :) [długie, jak to moje]
Zmywarka ARDO LS 9028A - czy ktos posiada
mrówki