mrówki

1. Data: 2002-06-04 20:43:19

Temat: mrówki
Od: "Marzenka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam problem w kuchni zadomowiły się mrówki. Jest jakiś sposób?
m.k

1. Data: 2002-06-05 07:30:56

Temat: Re: mrówki
Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzenka wrote:

> Mam problem w kuchni zadomowiły się mrówki. Jest jakiś sposób?
> m.k

ale jakie mrówki? faraonki czy takie czarne?
Na faraonki to brak 100% sposobow. Z tym musi walczyc cały
blok/kamienica.
A na te wieksze. czarne to tylko dezynsekcja.

Pozdrawiam,
Mich

1. Data: 2002-06-05 07:50:33

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marzenka wrote:

> Mam problem w kuchni zadomowiły się mrówki. Jest jakiś sposób?
> m.k

Gdy tylko dostaniesz, kup takie małe, czerwone, bardzo ostre papryczki,
stwórz z nich dekoracyjne wiązanki i porozwieszaj w kuchni, jesli się da
to jedna jak najbliżej ich "domu" czy głównych tras. Jest duża szansa,
ze wyprowadzą sie..do sąsiadów. Chemia ma sens tylko jednoczesnie w
całym bloku i jak to chemia, niigdy nie jest całkowicie obijętna. U
mojej cioci po pary latach walki własnie te papryczki podziałały, a
wyglądały nawet dosc malowniczo.

Katarzyna

1. Data: 2002-06-05 09:35:20

Od: "Jarek P." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Dziurka" <d...@u...edu.pl> napisał w wiadomości

> Chemia ma sens tylko jednoczesnie w
> całym bloku

Zalezy od chemii. Sa srodki "odcinajace" mieszkanie, dobrze polozone
skutecznie odgradzaja od mrowek z zewnatrz na pare lat, ale sa tez
(calkowicie obojetne dla czlowieka!) srodki, ktore zatruwaja cale gniazdo.
Podklada sie to w strategicznych miejscach, mrowki jako pyszne zarelko
wynosza to do gniazd a za pare dni ich nie ma. I ten sposob skutkuje takze
na mrowy poza mieszkaniem, u rodzicow wlasnie w ten sposob faraonki zostaly
po paru latach bezskutecznych zmagan (w bloku sporo emerytow, ktorzy mrowek
"nie widzieli" i nie zgadzali sie na zadne zbiorowe akcje trucia) zostaly
wytrute raz na zawsze.

Na grupie od czasu do czasu oglasza sie jakis "tepiciel" (bez urazy! ;-) ),
ludzie go chwala, wiec moze poszukaj wstecz.

J.

1. Data: 2002-06-05 13:20:02

Od: "Przemek" <k...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podobno pomaga gdy przetrze sie miejsca, w ktorych sie pojawiaja woda z
sola.

1. Data: 2002-06-05 16:46:01

Od: "BERNI" <b...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Popytaj się na grupie , czy to o mnie chodzi jako "tępiciel". Ogłaszam się
co jakiś czas ze środkiem INSEKTENKILLER i INSEKT STOP GEL. Sporo osób na
grupie było zadowolonych

1. Data: 2002-06-07 21:39:07

Od: "Marek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

spróbuj raid w piance karaluchy i mrówki używałem wystarczyło zadziałac co
kilka miesięcy sklepy chemiczne

lodowka-wylaczanie
czyszczenie zelazka
FUTRYNY