Propaganda

1. Data: 2015-11-29 20:19:02

Temat: Propaganda
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Komuniści byli znienawidzeni przez większość Polaków, chociaż ich nachalna
propaganda, głosiła że są wolą ludu polskiego i działają zgodnie z tym co wybiera
lud.
Na Pis głosowało 19% wszystkich uprawnionych do głosowania polaków, większość jak JA
nie poszła głosować.
Większość z was zastanawia się gdzie ci pisopsychopaci, bo ich w swoim otoczeniu
raczej nie spotykacie.
Jednak nachalna propaganda pisopsychopatów, non stop robi tyrady jakby wszyscy mieli
zamknąć ryje bo oni są większość.
Na jakiej zasadzie 19% meneli , ciemnoty z zabitych dechami wioch, zmanipulowanych
upitych chamów, w liczbie 19% widzi większość?
A może to stara komunistyczna propaganda poczciwej szkoły radzieckiej i znowu wiemy
kim są pseudodzenikarze z portali prawicowych, cwaniaki i zwykłe kryminalisty, z
poprzedniej epoki.

2. Data: 2015-11-29 20:31:42

Temat: Re: Propaganda
Od: CookieM <t...@d...not.spam> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 29.11.2015 o 20:19, glob pisze:
> [...]
wiemy kim są pseudodzenikarze z portali prawicowych, cwaniaki i zwykłe kryminalisty,

Nie tylko "wiocha" głosowała na PiS, tym razem, ku zaskoczeniu środowisk
związanych z "Wyborczą" na pisiaków i w ogóle zjednoczoną prawicę
zagłosowały metropolie. Obecny stan Polaków: przepracowanych,
wyżyłowanych przejmująco i prawdziwie opisuje artykuł w Polityce
(niestety tylko dla subskrybentów). To właśnie oni zareagowali na
rzucone im w twarz szyderstwo "zielonej wyspy".
http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/spoleczenstw
o/1641377,1,ostatni-oddech-pracujacego-polaka.read

3. Data: 2015-11-29 20:51:48

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

CookieM
W dniu 29.11.2015 o 20:19, glob pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Teraz obecnie Nowoczesna ma bardzo duże poparcie a PO spada do granicy wyborczej, bo
ludzie mieli dość tego skrajnie agresywnego kapitalizmu liberanego, bez żadnych
zabezpieczeń społecznych.
Dali się nabrać na marksizm głoszony przez pis, czyli moralności komunistycznej,
tamtym zabierzemy .....a i tak wam nic nie damy.
Jednak pisowi chodziło tylko o władzę, bo już wycofali się ze wszystkich obietnic
socjalistycznych.
Większość jak JA wogóle nie głosowała, więc tak czy inaczej Pis reprezentuje
mniejszość społeczeństwa i odwołuje się do szkoły propagandy radzieckiej, jakby był
reprezentantem polaków.
To tak jakby głosowało 5% polaków, a zmobilizowany elektorat homoseksualistów dostał
3%, czyli wygrał wybory i darli ryja że są większością polaków. No właśnie.

4. Data: 2015-11-29 21:03:35

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

glob wrote:

> [...]
> i znowu wiemy kim są pseudodzenikarze z portali prawicowych, cwaniaki
> i zwykłe kryminalisty, z poprzedniej epoki.

Wspanialy KWIK, a przeciez to dopiero poczatki wladzy PiS. :)
Swoja droga ciekawe, czy powyzsze przemyslenia kol. globa
przelane na liste dyskusyjna moga miec podobny efekt
terapeutyczny jak wykrzyczenie ich na glos? Probowal Pan,
p. glob? W skrocie, chodzi mi o terapie krzykiem wg Arthura
Janova:

https://pl.wikipedia.org/wiki/Arthur_Janov

"Terapeuta zachęca klienta do wyładowywania emocji w postaci krzyków (regresja do
poziomu dziecka), a następnie do przeżywania kolejnych, następujących po sobie
emocji: bezsilności, wściekłości, beznadziejności, lęku (tłumionych w dzieciństwie).
Takie wyładowanie Janov nazywa podstawowym pierwotnym krzykiem i płaczem.
Terapia ta ma prowadzić do wykorzenienia bólu. Poprzez kolejne sesje klient uczy się
wyrażać swoje napięcia w sposób elementarny, a nie za pomocą neurotycznych zachowań.
Po trzech tygodniach indywidualnych sesji, klient przechodzi do grupy terapeutycznej,
gdzie w zależności od potrzeb uczestniczy w drugim etapie kuracji.
Terapia ma uświadomić pacjentowi jego prawdziwe, pierwotne potrzeby i w ten sposób
znieść przymus pojawiania się neurotycznych zachowań."

Zycze powodzenia, p. glob.

--
Smart questions to stupid answers

5. Data: 2015-11-29 21:11:20

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com
glob wrote:

> [...]

Terapia ma uświadomić pacjentowi jego prawdziwe, pierwotne potrzeby i w ten sposób
znieść przymus pojawiania się neurotycznych zachowań."

********
Ja nawet wiem do jakiego lekarza musisz się udać jeśli masz urojenia stadne i w 19%
widzisz większość czyli potrójnie. To się ładnie nazywa....ODWYK.

6. Data: 2015-11-30 03:12:52

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:
> [...]

> zmobilizowany elektorat homoseksualistów dostał 3%, czyli wygrał
> wybory i darli ryja że są większością polaków. No właśnie.

"ROZWIĄZANIE PROBLEMU DEMOKRACJI.
Władza ludu.
PODMIOT WŁADZY.
Kwestia podmiotu władzy jest pierwszoplanowym problemem politycznym,
przed którym stoją społeczności ludzkie.
Ten sam zresztą problem jest w większości wypadków powodem konfliktów
rodzinnych.
Nabrał on szczególnej wagi po ukształtowaniu się społeczeństw współczesnych.
Obecnie ludy nieustannie borykają się z tym problemem i cierpią z powodu
wynikających zeń niebezpieczeństw i poważnych jego następstw.
Nie zdołały one do tej pory rozwiązać go ostatecznie i w sposób
demokratyczny. ,,Zielona Książka" prezentuje ostateczne rozwiązanie
problemu władzy.
Wszelkie systemy polityczne we współczesnym świecie powstały w wyniku
pokojowej lub zbrojnej walki o władzę między narzędziami
władzy - walki klas, grup wyznaniowych, plemion, partii albo jednostek.
W jej rezultacie zwycięstwo odnosił element stający się pod -
miotem władzy: jednostka, grupa, partia lub klasa. Oznaczało to klęskę
ludu, czyli klęskę prawdziwej demokracji.
Walka polityczna, w wyniku której jeden z kandydatów uzyskuje np. 51%
głosów wyborców, wyłania dyktatorski podmiot władzy,
choć odziany w szaty demokracji. Albowiem 49% wyborców rządzonych będzie
przez podmiot władzy, którego nie wybrali, lecz który
został im narzucony. To właśnie jest dyktatura. Taka walka polityczna
może prowadzić do zwycięstwa podmiotu władzy reprezentują -
cego jedynie mniejszość. Następuje to w wypadku, gdy głosy wyborców
rozkładają się wśród grupy kandydatów, w których jeden
otrzymuje większą liczbę głosów niż każdy z pozostałych. Gdyby
podsumować głosy uzyskane przez tych, którzy otrzymali mniej od
zwycięzcy, dałoby to przeważającą większość. Mimo to zwycięża zdobywca
mniejszości głosów, i w dodatku taki sukces uważa się za
praworządny i demokratyczny, choć w rzeczywistości wyłania się tu
dyktatura ubrana w szaty demokracji! Taka jest prawda o panu -
jących dziś w świecie systemach politycznych. Są one jawnym
zafałszowaniem prawdziwej demokracji, są systemami dyktatorskimi.
[...]"

Tak krytykował przed laty obecną demokracje zachodnią nie kto inny jak
Muammar Kadafi w "Zielonej książce"
http://leotar.friko.pl/Books/Kaddafi/Zielona_ksiazka
.pdf. Następne
rozdziały są równie interesujące chociaż konkluzje dotyczące rozwiązania
problemu władzy ludu są błędne.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/

7. Data: 2015-11-30 03:54:01

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar

A kogo to obchodzi że mylisz faszyzm z demokracją?
Faszyzm tą rząd większości lub silniejszych bo u władzy i gnojenie mniejszości czy
słabszych---patrz co wypisuje gestapo katolickie, to jest faszyzm a nie demokracja.
W demokracji masz różnorodność społeczną, mniejszości religijne, etniczne, geje,
itd...mają takie same prawa jak reszta społeczeństwa, chroni ich prawo i tym samym
nie masz prawa naprzykład mormonom narzucać katolicyzmu. Oni mają prawo do
mormoństwa, jaka to by nie była władza, czy liberalna czy socjalna, demokracja
pilnuje, aby jedna grupa nie narzucała innej swoich poglądów. W przypadku Pisu mamy
dyktaturę, bo oni innym chcą narzucić jedyną prawdę i zrobić z mormona katolika bo w
łeb.

8. Data: 2015-11-30 10:44:13

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> większości lub silniejszych bo u władzy i gnojenie mniejszości czy
> słabszych---patrz co wypisuje gestapo katolickie, to jest faszyzm a

Przeczytaj dobrze to co pisze Kadafi. Zarówno w demokracji jak i
faszyzmie mamy do czynienia z większościami jak i mniejszościami. A
skoro są mniejszości, które muszą się podporządkować większości to
znaczy, że mamy niewolnictwo. Faszyzm wyrósł z demokracji, a więc
demokracja może się degenerować jeśli znajdzie się tylko wystarczająco
pomysłowa jednostka (przywódca), która potrafi zmanipulować
społeczeństwo i podporządkować je sobie. Jednostka, która nie cofnie się
przed żadnym działaniem byleby tylko usatysfakcjonować samą siebie, by w
ten sposób poczuć się lepszą od innych, zredukować nierozwiązany
kompleks Edypa (bądź Elektry).

> [...]
> była władza, czy liberalna czy socjalna, demokracja pilnuje, aby
> jedna grupa nie narzucała innej swoich poglądów.

Niestety, jak pokazuje nam historia ludzkości, tam gdzie funkcjonuje
równocześnie wiele ideologii w pewnym momencie zaczyna się walka o to,
która z nich stanie się najważniejszą, lepszą i ważniejszą od innych. W
każdym takim przypadku mamy do czynienia z próbą rozwiązania
nierozwiązanego kompleksu Edypa (społeczności patriarchalne) bądź
kompleksu Elektry (społeczności matriarchalne). Takimi wielkimi
zdarzeniami w historii ludzkości były wielkie historyczne podboje
starożytności czy z naszych czasów postać Chrystusa i powstanie
chrześcijaństwa czy też hitlerowski faszyzm. Dopóki wszystkich ludzi nie
ogarnie jedna idea, która będzie zaspokajała potrzeby emocjonalne
wszystkich, zarówno indywidualne jak i zbiorowe, i która nie usunie
przyczyny tego, że ludzie cierpią z powodu poczucia niższości, dopóty co
jakiś czas będziemy mieli do czynienia z erupcjami nieokiełznanej
przemocy. Opowiadasz więc androny o wyższości różnorodności nad
monoidealizmem.

> W przypadku Pisu mamy dyktaturę, bo oni innym chcą narzucić jedyną
> prawdę i zrobić z mormona katolika bo w łeb.

Za mało jeszcze wody w Wiśle upłynęło abyśmy mogli ocenić czy PiS
obierze kierunek na faszyzm czy też podejmie próbę zbudowania utopijnego
społeczeństwa egalitarnego o którym piszę.

9. Data: 2015-11-30 15:35:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

[...]

To jest Faszyzm nie demokracja, w demokracji prawosławni będący w mniejszości nie
muszą przechodzić na katolicyzm bo to byłyby faszyzm. Tacy jak Ty, Chiron czy
Ikselka, mają problem ze zrozumieniem demokracji, więc non stop wypisujecie że
faszyzm to demokracja, która jest zaprzeczeniem faszyzmu, gdzie mniejszości są
chronione czy religijne, czy etniczne czy seksualne i nikt nie ma prawa im swoich
przekonań odbierać. Bo do demokracji trzeba dojrzeć, a faszyzm, komunizm, katolicyzm
to niedojrzałość, która nie pojmuje nic oprócz swojego egocentrycznego dupska do
którego trzeba zmusić innych.

10. Data: 2015-11-30 16:43:48

Od: LeoTar <L...@l...net> szukaj wiadomości tego autora

glob pisze:

> [...]
> Tacy jak Ty, Chiron czy Ikselka, mają problem ze zrozumieniem
> demokracji, więc non stop wypisujecie że faszyzm to demokracja, która

Najpierw wycinasz co ważniejsze i co Ci jest niewygodne a później z tymi
okrawkami dyskutujesz. Gdyby demokracja była ustrojem doskonałym to nie
zdegenerowała by się do faszyzmu. Chrześcijaństwo miało początkowo
również charakter demokratyczny a zdegenerowało się. Oznacza to ni mniej
ni więcej ale to, że albo człowiek jest degeneratem i należy go
odstrzelić jako gatunek albo też niedoskonały, niedopracowany jest
system kształcenia jednostki, system przygotowujący dziecko do tworzenia
rodziny i społeczeństwa. Ludzie zawsze uważali siebie za dobrych a więc
nie należy potępiać w czambuł i niszczyć tego, co ma szansę stać się
doskonałym lecz trzeba odszukać błąd w początkowej edukacji człowieka
powodujący, że jego życie zaczyna się degenerować. W Twoich wygłaszanych
ex cathedra sentencjach nie ma cienia refleksji i uzasadnienia dlaczego
uważasz tak a nie inaczej lecz uparcie powtarzasz swoje mantry o
wyższości demokracji i różnorodności nad wszystkimi innymi możliwymi
formacjami społeczno-ekonomicznymi. Niczym się nie różnisz od XL, którą
uważasz za buraka - sam zachowujesz się identycznie. Mógłbyś wykorzystać
swoja ogromną encyklopedyczną wiedzę, którą posiadasz, do
przeprowadzenia analiz przekrojowych zamiast powielać się.

> gdzie mniejszości są chronione czy religijne, czy etniczne czy
> seksualne i nikt nie ma prawa im swoich przekonań odbierać.

Dostosuj się więc do tego co sam głosisz i nie zmuszaj nikogo do tego,
by akceptował Twoją odmienność. Żyj sobie tak jak chcesz i daj żyć innym
zgodnie z ich przekonaniami a: "po owocach poznacie ich". Chociaż wątpię
byś Ty spłodził jakiekolwiek owoce; sorry za uszczypliwość, ale taka
jest prawda w odniesieniu do Ciebie. Nie zmuszaj innych do tego by
zmienili swoje podejście do życia i by zdecydowali się żyć tak jak Ty
byś tego chciał, gdyż Ty również zachowujesz się jak faszysta i komuch.

> Bo do demokracji trzeba dojrzeć, a faszyzm, komunizm, katolicyzm to
> niedojrzałość, która nie pojmuje nic oprócz swojego egocentrycznego
> dupska do którego trzeba zmusić innych.

Najważniejsze do czego trzeba dorosnąć to do bycia Człowiekiem, globku.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a @ http://leotar.friko.pl/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud
Anarchia matką ładu - Piotr Kropotkin

Ludzie też to widzą
Rafal Ziemkiewicz o mediach, ukladach i Polskim Towarzystwie Psychologicznym
Kościół "pomaga" jest dowód
"Nie chcecie flag, a chcecie pieniędzy?"
Polacy wychodzą na ulice przeciwko Pis-komunie