Ludzie też to widzą

1. Data: 2015-11-29 17:16:53

Temat: Ludzie też to widzą
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Spada z oczu komunistyczna propaganda prostaka wspaniłego, wyrosła na próżność
tałatajstwa, namalują gnoja jak księżniczkę i fałszuj fakty i obecne i historyczne,
bo udawać że Cham nie jest Cham.

" Polskie chamy, szczególnie te ze wsi, choć dużo ich teraz mieszka w miastach, to
wyjątkowe bestie pozbawione empatii.
To mordercy zwierząt, dzieci i kobiet.
Ten rozpity, nawiedzony religijnie i okrutny motłoch potrzebuje tylko religijnych
guseł, wódy i kawałka kiełbasy.
Pełnię szczęścia osiąga zabijając i krzywdząc wszystko, co bezbronne i słabe.
Te polskie chamy to bezrozumne bestie człapiące na dwóch łapach i czyniące wokół samo
zło.
To niewolnicy kościoła i religii.
To kościół i jego pastuchy nauczył ich wszystkiego najgorszego.
Przecież guślarze pedofilskiego kk to także te właśnie chamy.
PS:
" Im więcej poznaję ludzi - tym bardziej kocham zwierzęta "
/Mark Twain/

"Mamy psa przygarniętego, w typie rottweilera, do stycznia miałem dwa, ale drugi
pies, bokserka zmarła nam w styczniu. Zanim go wziąłem do siebie, przebywał w
koszmarnych warunkach, koczował w szczerym polu, pilnując plantacji truskawek,
przywiązany do podszytej wiatrem budy, na łańcuchu, bez obroży, co skutkowało
wytarciem sierści na szyi. Pies nieszczepiony, zaniedbany, wychudzony, z bakteriami w
uszach, infekcją skórną i ostrą biegunką. Weterynarz wyciągał go z tych przypadłości
przez około pół roku. Gdybym go stamtąd nie zabrał pożyłby może najwyżej kilkanaście
dni. Na moje pytanie zadane rolnikowi dlaczego urządził zwierzakowi taką Golgotę,
odpowiedział: "panie, o co panu chodzi?" To pies.
Kłaniają się nauki guru katolickiej moralności redaktora TT"