Propozycja

1. Data: 2001-09-21 08:47:45

Temat: Propozycja
Od: j...@c...pl (Jan P. Ciecinski) szukaj wiadomości tego autora

Napisałem parę artykułów o różnych ciekawych roślinach. Oprócz wiadomości z
literatury opisałem własne obserwacje. Większość była drukowana w
miesięczniku "Aura". Gdyby ktoś z grupy chciał, mogę wysłać na priv. Poniżej
wykaz:
Cytryniec chiński (Schizandra chinensis);
Kłokoczka (Staphylea pinnata)
Rokitnik (Hippophae rhamnoides)
Różeniec górski (Rhodiola rosea)
Szczodrak krokoszowaty (Rhaponticum carthamoides)
Wielosił błękitny (Polemonium coeruleum)
Pozdrawiam, Jan

2. Data: 2001-09-21 08:55:18

Temat: Odp: Propozycja
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chetnie bym sie z nimi zapoznała.

Dziekuję.
Ela

Użytkownik Jan P. Ciecinski <j...@c...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:000701c14279$facadf40$3b1cb33e@pcking...

3. Data: 2001-09-21 09:44:42

Temat: Re: Propozycja
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

A moze zechcialbys umiescic je w internecie na stronie naszej grupy? Zobacz
sobie w jaki sposob inni autorzy umieszczali swoje teksty
http://ogrody.agrosan.pl

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski