Jaki program do projektowania ogrodow?

1. Data: 2001-09-20 11:49:30

Temat: Jaki program do projektowania ogrodow?
Od: "RMan" <r...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

j.w.

--
RMan

2. Data: 2001-09-20 12:29:30

Temat: Re: Jaki program do projektowania ogrodow?
Od: <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> j.w.
>
> --
> RMan

Cześć! Mało prawdopodobne abyś uzyskał odpowiedź. Zadałam podobne pytanie
około tygodnia wstecz i zero odzewu.
PIP

3. Data: 2001-09-20 13:52:49

Od: "Piciuf" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć! Mało prawdopodobne abyś uzyskał odpowiedź. Zadałam podobne
pytanie
> około tygodnia wstecz i zero odzewu.

Jest coś takiego, jak Garden 3D. Może nie jest to szczyt programów
projektowych, ale co nieco można z niego wyciągnąć.
Można w nim posadzić drzewa - kilka kształtów i gatunków i zobaczyć, jak po
latach urosną i gdzie będą rzucać cień.

Piciuf
_________________________________
http://vvv.pl/~piciuf
http://vvv.pl/~piciuf/muzyka_tsa
http://piciuf.polski-sex.pl
_________________________________
Spieszmy się kochać ludzi
Tak szybko odchodzą

4. Data: 2001-09-20 14:06:54

Od: sunnie <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

p...@i...pl wrote:

> Cześć! Mało prawdopodobne abyś uzyskał odpowiedź. Zadałam podobne pytanie
> około tygodnia wstecz i zero odzewu.

Nie chce byc niekulturalna, ale wystarczy zajrzec do archiwum grupy..
Postaraj sie zrozumiec, ze odpowiadanie wkolko na te same pytania bywa
nurzace..
Zdaje sie, ze do projektowania ogrodu mozesz uzyc 3D Landscape, ale
poszukaj jeszcze, moze sa inne.

Ania

5. Data: 2001-09-20 14:54:53

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cześć! Mało prawdopodobne abyś uzyskał odpowiedź. Zadałam podobne
pytanie
> około tygodnia wstecz i zero odzewu.
Ja mam ten i wcale nie jestem z niego zadowolony:
http://www.ogrodnik.pl/opinie/opinie_01_02.asp
pozdr. Jerzy

6. Data: 2001-09-21 12:23:10

Od: "Fireman" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Testowałem 4 programy i stwierdziłem zę wszystkie są do kitu
Lepiej siąść z kartką papieru

7. Data: 2001-09-21 13:57:31

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Fireman" <f...@p...onet.pl> wrote in message news:3bab3135@news.vogel.pl...
> Testowałem 4 programy i stwierdziłem zę wszystkie są do kitu
> Lepiej siąść z kartką papieru

Głos rozsądku! Lepiej pomyśleć samemu, niż liczyć, że komputer to
za nas zrobi.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

8. Data: 2001-11-16 13:04:40

Od: "Anna P." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zdaje sie, ze do projektowania ogrodu mozesz uzyc 3D Landscape, ale
> poszukaj jeszcze, moze sa inne.
>
> Ania

Chciałam spytać czy program do projektowania 3D Landscape jest dostępny
w języku polskim czy tylko po angielsku /taki właśnie mam/

Anka

9. Data: 2001-11-19 06:30:55

Od: "Anna P." <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Anna P. <p...@p...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9t32uo$jcg$...@n...tpi.pl...

10. Data: 2001-12-09 11:51:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna P." <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> Chciałam spytać czy program do projektowania 3D Landscape jest dostępny
> w języku polskim czy tylko po angielsku /taki właśnie mam/

Nie słyszałem o tym programie w języku polskim. Jeżeli czegoś się dowiesz to
daj znać.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

śliwka Stanley