śliwka Stanley

1. Data: 2001-09-20 09:19:48

Temat: śliwka Stanley
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Kupiłam w ubiegłym roku jesienią śliwkę Stanley. Czy trzeba ją w tym roku
jakoś przyciąć?.

Ela.

2. Data: 2001-09-21 07:05:12

Temat: Re: śliwka Stanley
Od: <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
>
> Kupiłam w ubiegłym roku jesienią śliwkę Stanley. Czy trzeba ją w tym roku
> jakoś przyciąć?.
>
>                                        Ela.
>
> Powinnaś była ją przyciąć wiosną tego roku czyli po posadzeniu. Jeżeli tego
nie zrobiłaś to lepiej późno niż wcale ale ja bym poczekała do wiosny
przyszłego roku.>

3. Data: 2001-09-21 07:17:11

Temat: Odp: śliwka Stanley
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ta śliwka to pierwsze drzewko owocowe jakie posadziłam i nie mam pojęcia jak
sie je przycina.

Żywopłot z ligustra
przesadzanie drzew
lilie a winorosla