Żywopłot z ligustra

1. Data: 2001-09-20 05:51:30

Temat: Żywopłot z ligustra
Od: "Arjano" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Kiedy kupuje się krzaki ligustra i wsadza do ziemi ? W jesieni czy na wiosnę
?
Zawsze jak się wybiorę do centrum ogrodniczego, to właśnie się spóźniłem o
miesiąc, albo nie przyszedłem w tej porze roku :-). Więc pytam zawczasu.
Dzięki za poradę.

Arjano

2. Data: 2001-09-25 15:01:39

Temat: Re: Żywopłot z ligustra
Od: "Robert" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Arjano" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> miesiąc, albo nie przyszedłem w tej porze roku :-). Więc pytam zawczasu.

Należy się teraz zacząć rozglądać za sadzonkami. Sadzi się do pierwszych
mrozów. Sadzonki lepiej kupić na targowisku lub w szkółce bo w centrach
ogrodniczych sadzonki są 2-4 razy droższe i nie zawsze lepsze.
Ja u pani zamówiłem 150 sadzonek - przywiozła na miejsce, opuściła na cenie
i dorzuciła na ewentualne ubytki. Krzaki były jak miotły a nie pojedyncze
patyczki 3x droższe we Florexporze.

Robert

3. Data: 2001-09-26 18:43:29

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

> Witam !
>
> Kiedy kupuje się krzaki ligustra i wsadza do ziemi ? W jesieni czy na
wiosnę
> ?

Można o każdej porze roku jeżeli z pojemników. Tańsze są z gruntu. Te można
sadzić na wiosnę, ale lepiej, jak pisze Robert - na jesieni.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

przesadzanie drzew
lilie a winorosla