Propozycja nowej grupy

1. Data: 2000-06-26 06:35:21

Temat: Propozycja nowej grupy
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie uważacie, że przydałaby się grupa pl.misc.gospodarstwo-domowe ?
Zarówno na kuchni jak i na budownictwie pojawiaja się posty, z którymi
nie za bardzo wiadomo co zrobić:
np: podłączanie kuchenek, jaki odkurzacz itd.
Nowa grupa miałaby byc własnie o tym.
Nie mam zielonego pojecia, jak się zakłada grupe - mam nadzieje, że
zająłby się tym ktoś kompetentny.
Niniejszym postem mam nadzieję wywołac temat - czy uważacie, że taka
grupa jest potrzebna?

sadyl

1. Data: 2000-06-26 14:09:37

Temat: Re: Propozycja nowej grupy
Od: e...@a...com (Evajp) szukaj wiadomości tego autora

>Niniejszym postem mam nadzieję wywołac temat - czy uważacie, że taka
>grupa jest potrzebna?

byla juz taka propozycja aby zalozyc grupe pl.misc.dom, lub pl.soc.dom. Poszlo
nawet RFD dwa razy, bylo bardzo duzo glosow 'za' i ogolne zainteresowanie. No i
co sie stalo?... nic. TS nigdy nie wypusci oficjalnego glosowania.
Dlaczego?... nie wiem. Wiele grup mogloby powstac a nie powstaje, lub czekaja
miesiacami/latami na glosowanie, dlaczego? Nie wiadomo.

<eva>
http://hometown.aol.com/evajp/index.html

1. Data: 2000-06-26 22:00:19

Temat: Odp: Propozycja nowej grupy
Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik sadyl <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@p...onet.pl...
> [...]
> grupa jest potrzebna?
>
> Jestem bardzo za. Co jakiś czas pojawiają się tego typu posty i tutaj na
pl. rec. kuchnia, i czasem ich autorzy zostają zrugani, a faktycznie nie ma
się gdzie podziać z takim pytaniem.

Z tego co wiem, to jest taka grupa, która nazywa się po prostu
pl.news.nowe-grupy i chyba tam posyła się takie propozycje, ale nie znam
procedury tworzenia grupy.

Pozdrawiam
Natalia

1. Data: 2000-06-27 07:46:40

Od: "T.Berg" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> Niniejszym postem mam nadzieję wywołac temat - czy uważacie, że taka
> grupa jest potrzebna?

Uważam, że tak.
Oby jak zwykle nie pojawił się problem z frekwencją wyborczą :-/
tomek

--
Własna strona WWW, w 5 minut, bez znajomości HTML - http://wizytowka.pl

1. Data: 2000-06-27 08:04:17

Od: Wojciech Gołąbowski <v...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Natalia" <n...@i...pl> ostatnio wystukała:

>Z tego co wiem, to jest taka grupa, która nazywa się po prostu
>pl.news.nowe-grupy i chyba tam posyła się takie propozycje, ale nie znam
>procedury tworzenia grupy.
>Natalia

To zerknij na http://www.usenet.pl, tam wszystkiego się dowiesz.

, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. mailto:v...@k...net.pl
\/ `.' `.| `.' http://www.kki.net.pl/~voqo
---------- | --- ...there is thunder in our hearts...

1. Data: 2000-06-27 15:21:58

Od: Michal Sobkowski <m...@p...uni-ulm.de> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Nie uważacie, że przydałaby się grupa pl.misc.gospodarstwo-domowe ?
Od zeszłego roku czeka na głosowanie pl.rec.dom, które AFAIR ma zawierać
tę tematykę.

Michał
FUT!
--