Propozycja nowej grupy: pl.rec.alkohol RFD 1

1. Data: 2004-01-25 00:01:41

Temat: Re: Propozycja nowej grupy: pl.rec.alkohol RFD 1
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Edyta Jacuszek" <e...@o...pl> wrote in
news:buupg2$j7h$1@news.lublin.pl:

> jeśli chodzi o grupę "piwna" to już jest alt.pl.piwo
> ale wina brakuje ....

Jest wortal 'jabole online'. Grupa to za mało.

--
/**** Umysł sprawia, że wszystko się zmienia, ****\
***** żeby upozorować upływ czasu. *****

1. Data: 2004-01-25 01:22:45

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomator wrote:

> Pomijając zastrzeżenia przedmówców, zapytam jescze o uzasadnienie powstania
> grupy.

Jo.
Brzytwa O'Chama albo inne Nomady Leibnitza (a może Modemy...)

Na <i> Qui penis </i> tworzyć coś, co już doskonale działa na prk?

AE

1. Data: 2004-01-26 05:52:38

Temat: Re: pl.rec.alkohol RFD 1 [OT]
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sigurd" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Oczywiście, że alkaprim. Alkaseltzer się strasznie głośno rozpuszcza.
>
> Sigurd MSPANC

czy Ty jestes ten Sigurd, o ktorym mysle, czy to zbieznosc pseudo po prostu?

wkn :))

1. Data: 2004-01-26 08:07:55

Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wkn" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> czy Ty jestes ten Sigurd, o ktorym mysle, czy to zbieznosc pseudo po
prostu?

Jam Ci, ale już stąd idę, pojawiłem się wyłącznie przez to, że nie
zauwazyłem crossposta z pl.news.nowe-grupy ;-)

Sigurd

Jak pogodzić apetyty męża i żony?
Wlasciwosci sulchniajace jaj
budyń i pudnng czym to się różni
Nalewka - klopot
zapiekanka makaronowo kalafiorowa zrobiłam