Propozycja nowej grupy: pl.rec.alkohol RFD 1

1. Data: 2004-01-24 19:27:00

Temat: Propozycja nowej grupy: pl.rec.alkohol RFD 1
Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

----------------RFD--------------------------------
Nazwa grupy: pl.rec.alkohol
Krotki opis: Alkohol, uzywany z umiarem, przyjacielem czlowieka.

Moderowana: NIE

Opis:
Miejsce do dyskusji o wszelkiego rodzaju alkoholach. Od piwa i
wina począwszy na wódkach skończywszy. Gatunki i rodzaje alkoholi.
Drinki i ich podawanie. Produkcja domowym sposobem wina, likierów
i nalewek. Alkohol w kuchni. Niecodzienne zastosowania alkoholu.
Niepożądane skutki przedawkowania alkoholu i sposoby ich usuwania.

Przykładowe tematy do dyskusji to:
* jadę do Czech, jakiego piwa spróbować?
* jakie wino podać do obiadu?
* co oznacza napis VSOP na butelce koniaku?
* jaki shaker kupić?
* alkaprim czy alkaseltzer?

Nie planuje się, w najbliższej przyszłości, tworzenia podgrup w
pl.rec.alkohol.

Dopuszcza się cross-postowanie niektórych wątków do grupy
pl.rec.kuchnia o ile ich temat będzie na tyle szeroki,
że powinien być poruszany na obu grupach.

Zabronione jest publikowanie jakichkolwiek postów dotyczących
nielegalnej produkcji i nielegalnej dystrybycji alkoholu.

Zabronione jest wysyłanie jakichkolwiek załączników oraz pisanie
inaczej niz czystym tekstem. Zabroniony jest także jakikolwiek spam
oraz dyskusje drastycznie odbiegające od tematyki grupy.

Nie jest to miejsce do dyskusji dla osób nałogowo nadużywających
alkoholu. Osoby z problemem alkoholowym mogą skorzystać z grupy
pl.soc.uzaleznienia.

Nie jest to takze miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy. Dopuszczalne są pojedyncze niekomercyjne
ogłoszenia dotyczące tematyki grupy, jednak powtarzające się
ogłoszenia zostaną uznane za spam i będą traktowane odpowiednio.

Autor propozycji: Lech Zakrzewski obatal<at>poczta.onet.pl

Ogłoszenie:
pl.news.nowe-grupy
pl.announce.newgroups
pl.rec.kuchnia

Czas trwania: dwa tygodnie
-----------------RFD-KONIEC-------------------------

1. Data: 2004-01-24 19:31:31

Temat: Re: Propozycja nowej grupy: pl.rec.alkohol RFD 1
Od: "Sigurd" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech 'obatal' Zakrzewski" <o...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:9122263327.20040124202700@poczta.onet.pl...
> ----------------RFD--------------------------------
> Nazwa grupy: pl.rec.alkohol

> * alkaprim czy alkaseltzer?

Oczywiście, że alkaprim. Alkaseltzer się strasznie głośno rozpuszcza.

Sigurd MSPANC

1. Data: 2004-01-24 20:02:06

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le samedi 24 janvier 2004 ŕ 20:27:00, Lech 'obatal' Zakrzewski a écrit :

> ----------------RFD--------------------------------
> Ogłoszenie:
> pl.news.nowe-grupy
> pl.announce.newgroups
> pl.rec.kuchnia

> Czas trwania: dwa tygodnie
> -----------------RFD-KONIEC-------------------------

Gdzie moge znalezc faq o zasadach tworzenia nowych grup w hierarchii
pl.* ?

Ewcia

ps. pytanie dodatkowe : czy w tejze hierarchii nie obowiazuje FUT w
wypadku crosspostowania ?

[FUT]

--
Niesz !

1. Data: 2004-01-24 20:21:56

Od: Lech 'obatal' Zakrzewski <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ewa,

W Twoim poscie datowanym 24 stycznia 2004 (21:02:06) mozna przeczytac:

> Gdzie moge znalezc faq o zasadach tworzenia nowych grup w hierarchii
> pl.* ?

faq pl.news.nowe-grupy znajdziesz tu:
https://agatek.no-ip.info/?FAQ-pl.news.nowe-grupy
i tam dalsze odnośniki do stron poswieconych tworzeniu grup w
hierarchii pl.

> ps. pytanie dodatkowe : czy w tejze hierarchii nie obowiazuje FUT w
> wypadku crosspostowania ?

FUT był ustawiony ale z niewiadomych przyczyn post dotarł tylko na
pl.rec.kuchnia a nie dotarł na pl.news.nowe-grupy. Niestety potrzebna
była ponowna wysyłka już tylko na pnn-g.

--
Pozdrowienia,
Lech

1. Data: 2004-01-24 20:38:57

Od: "PiotRek" <b...@p...gazeta.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech 'obatal' Zakrzewski" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Miejsce do dyskusji o wszelkiego rodzaju alkoholach.

Chyba przydałaby się jakaś informacja, że dyskusje
mają dotyczyć alkoholi spożywczych (czyli alkohol
metylowy, butylowy itp. odpadają: --> pl.sci.chemia).

> Od piwa i
> wina począwszy na wódkach skończywszy.

Pomimo tego słusznego zapisu proponuję explicite wyłączyć
z dyskusji alkohole niespożywcze...

> [...]
> Nie jest to miejsce do dyskusji dla osób nałogowo nadużywających
> alkoholu.

Czyli nałogowemu alkoholikowi nie wolno będzie się zapytać,
jakie podać wino i jaki środek na kaca jest lepszy? :-)
Moim zdaniem to sformułowanie jest trochę niezręczne,
lepiej by było "Nie jest to miejsce do dyskusji na temat
uzależnienia od alkoholu".

> Osoby z problemem alkoholowym mogą skorzystać z grupy
> pl.soc.uzaleznienia.

Owe osoby _mogą_ korzystać z każdej grupy dyskusyjnej.
Twój zapis brzmi jak jakaś dyskryminacja :-)

Piotr Rakowski (PiotRek)
mailto:b...@p...gazeta.pl
gg:327620

1. Data: 2004-01-24 22:00:28

Od: "Edyta Jacuszek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ogłoszenia zostaną uznane za spam i będą traktowane odpowiednio.
>
> Autor propozycji: Lech Zakrzewski obatal<at>poczta.onet.pl

jeśli chodzi o grupę "piwna" to już jest alt.pl.piwo
ale wina brakuje ....

1. Data: 2004-01-24 22:09:16

Od: wiku <s...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Jacuszek wrote:

> jeśli chodzi o grupę "piwna" to już jest alt.pl.piwo
> ale wina brakuje ....

wodczana tez jest: alt.pl.wodka :) ale, jak rozumiem, autorowi pomyslu
chodzi o stworzenie grupy w hierarchii pl, nie alt

wiku

1. Data: 2004-01-24 22:32:48

Od: "Edyta Jacuszek" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wiku" <s...@a...waw.pl> napisał w wiadomości

> wodczana tez jest: alt.pl.wodka :) ale, jak rozumiem, autorowi pomyslu
> chodzi o stworzenie grupy w hierarchii pl, nie alt
>
> wiku

jako uzytkowniczka internetu to jest mi wszystko jedno czy alt..., pl....,
ru...., cz....., czy jakas inna nazwa. Dla mnie liczy się jedno JEST grupa w
języku polskim o piwie.

1. Data: 2004-01-24 22:33:12

Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Osoba podpisana jako Edyta Jacuszek <e...@o...pl> w artykule
<news:buurcm$lco$1@news.lublin.pl> pisze:
> [...]
> jako uzytkowniczka internetu to jest mi wszystko jedno czy alt...,
> pl...., ru...., cz....., czy jakas inna nazwa. Dla mnie liczy się jedno

Po pierwsze, przestańcie ciągnąć crossposta. Po drugie jesteśmy w
hierarchii pl.* i tylko grupami z tej hierarchii zajmują się dyskutanci na
pl.news.nowe-grupy, dokąd ustawiam FUT.

--
Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)
Grand Inquisitor pl.comp.bazy-danych No.1 http://www.dbf.pl/faq/

1. Data: 2004-01-24 23:08:47

Od: "Tomator" <t...@p...bzzz.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech 'obatal' Zakrzewski" <o...@p...onet.pl> napisał :

Pomijając zastrzeżenia przedmówców, zapytam jescze o uzasadnienie powstania
grupy.

Jak pogodzić apetyty męża i żony?
Wlasciwosci sulchniajace jaj
budyń i pudnng czym to się różni
Nalewka - klopot
zapiekanka makaronowo kalafiorowa zrobiłam