Prosba

1. Data: 2002-07-03 10:13:37

Temat: Re: Prosba
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jane, niech zyje (sto lat! zdaje sie, ze wlasnie bylo
> Wladyslawa...), ale tu ma zyc, u nas, w kuchni ;)

No prosze, zajrzalem do:
http://groups.google.com/groups?q=wladyslaw%2Blos+gr
oup:pl.rec.kuchnia&num
=100&hl=pl&lr=&ie=UTF-8&oe=UTF-8&newwindow=1&sa=G&sc
oring=d
i okazalo sie, ze Wladyslaw jest obecny, tzn. bywa od czasu do czasu a to
mój serwer jest winien bo nie przepuszcza wielu postów.
:-(
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Than break some."

1. Data: 2002-07-03 11:11:38

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>i okazalo sie, ze Wladyslaw jest obecny, tzn. bywa od czasu do czasu a to
>mój serwer jest winien bo nie przepuszcza wielu postów.

Masz blokade na Wladyslawa???? hehehe

to, ze on bywa to ja wiem, bo widzialam pare postow..tak tylko
sobie gadam dla draki (albo, jak to ujales, prowokuje,
hehehehehehehehehe), ale go malo troche ;))))

a Ty, Jerzyy, i tak masz pol etatu jako chlopak do bicia, conie?
na mnie ludzie nie krzycza ale naprawde nie wiem dlaczego ;P

Trysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-03 12:54:16

Temat: Re: Prosba - OT
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" napisala:

> (...)
>
> Ze zmuszania ludzi do siedzenia przy stole i czekania aż wszyscy usiądą i
> ktoś da sygnał, ze już wolno jeść... Znaczy z s-v... Czekając można tylko
> wzrokiem pożerać to co nas pociąga swym aromatem...
> ;-)

Oczami to ja zazwyczaj jem w drugiej połowie większych przyjęć,
np. wesel. Coraz to nowe dania się pojawiają a ja już tylko oczami
mogę ;-)

Krycha doceniająca poprawiny ;-)

Zdobycze wakacyjne - Utensylia kuchenne
Tort