Tort

1. Data: 2002-07-02 09:07:28

Temat: Tort
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo Was proszę o przepis na łatwy tort. Muszę sobie strzelić sama torta
urodzinowego i brak mi konceptu:-))

Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2002-07-02 09:34:51

Temat: Re: Tort [P]
Od: i...@r...com.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2002-07-02 09:45:30

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WOW, wiekie, wielkie dzięki:-))))))))!!

Dorunia

1. Data: 2002-07-02 10:02:22

Temat: Re: Tort
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dorunia <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Bardzo Was proszę o przepis na łatwy tort. Muszę sobie strzelić sama torta
> urodzinowego i brak mi konceptu:-))

Wprawdzie juz dostalas cala mase przepisow na torty, ale ja jeszcze
wspomne o takim sezonowym, czyli z wisniami, ktory sama niedawno
zrobilam.
Trzeba upiec ciemny biszkopt (z kakao), przekroic go na 3 czesci, nasaczyc
jakims ponczem. Przygotowac mase - ugotowana kasza manna zmiksowac
z maslem, cukrem pudrem i olejkiem waniliowym lub cytrynowym.
Kazdy krazek mozna posmarowac cieniutka warstwa dzemu wisniowego,
na to masa, wydrylowane wisnie (wcisnac w mase), nastepny krazek, itd.
Gore polac polewa czekoladowa i posypac wiorkami kokosowymi, mozna
tez udekorowac wisniami.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-02 18:08:19

Od: <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorunia" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> Bardzo Was proszę o przepis na łatwy tort. Muszę sobie strzelić sama torta
> urodzinowego i brak mi konceptu:-))
>
> Pozdrawiam Dorunia
>
> Witam!
Przepis jest prosty, ciasto bardzo smaczne, polecam!

Tort snickers
Przepis na duza tortownice
CIASTO ORZECHOWE
5 białek ubić dodać niecałą szklankę cukru 1 łyzkę miodu, 25 dkg posiekanych
orzechów włoskich, 1 łyżkę mąki ziemniaczanej, 1 łyżkę mąki tortowej, 1
łyżeczkę proszku do pieczenia. z tych składników upiec ciasto.
CIASTO CZEKOLADOWE
7 białek ubić dodać niecałą szklankę cukru, zółtka 5 łyżek mąki tortowej, 2
łyżki kakao 1 łyżeczkę proszku do pieczenia. Z tych składników upiec ciasto,
przekroić na 2 części.

Masa:
kostkę masła utrzeć

zagotować 11/4 szklanki mleka zagotować dodać5 zółtek, 1/2 szklanki cukru, 1
kopiatą łyżkę mąki ziemniaczanej, cukier waniliowy. Ugotować budyń. Zimny
budyń utrzeć z masłem, dodać 2 lyżki kwaśnej śmietany. Mase podzielić na 2
części, do jednej dodać 2 łyżki kakao.
KULKI KOKOSOWE

10 dkg kokosu , 3/4 szklanki mleka, 2i 1/2 łyżki cukru, 1 łyzka mąki
ziemniaczanej.
Mleko z cukrem zagotować wymieszać z kokosem i mąka. Kiedy masa kokosowa
ostygnie, formować z niej kulki
Przekładać torta w następujący sposób:
- ciasto czekoladowe
- masa jasna
- ciasto orzechowe
- połowa masy ciemnej
- kulki kokosowe
- reszta masy ciemnej
- ciasto ciemne
Torta można polać polewą lub udekorować w dowolny sposób.

Smacznego
Benia

1. Data: 2002-07-03 08:41:55

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Tort snickers

Nazwa tego tortu kojarzy mi sie z ciastem snikers, ale tam wystepuje
mniej skladnikow, czyli to cos innego...

> Przekładać torta w następujący sposób:
> - ciasto czekoladowe
> - masa jasna
> - ciasto orzechowe
> - połowa masy ciemnej
> - kulki kokosowe
> - reszta masy ciemnej
> - ciasto ciemne
> Torta można polać polewą lub udekorować w dowolny sposób.

Jaki swietny przepis na tort, bardzo mi sie podoba (musi ladnie
wygladac w przekroju) i na pewno go wkrotce zrobie.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-09 09:46:16

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@p...onet.pl> napisał(a):

> zagotować 11/4 szklanki mleka zagotować dodać5 zółtek, 1/2 szklanki cukru, 1

Witam!
Mogłabym prosić o wyjaśnienie ile ma być tego mleka? Litr czyli 4
szklanki, czy też 11/4 szklanki czyli 2,7 szklanki?
Mam zamiar zrobić to ciacho dla rodzićów na 35 rocznicę ślubu.

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

1. Data: 2002-07-09 20:41:58

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

Asiek <j...@n...pl> wrote:

> Mogłabym prosić o wyjaśnienie ile ma być tego mleka? Litr czyli 4
> szklanki, czy też 11/4 szklanki czyli 2,7 szklanki?
Na mój chłopski rozum to to jest 1 i 1/4 szklanki. Litr za dużo, a 11/4
szklanki wydaje się być nieco dziwną miarą. Mam rację? :-)))

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 74598 A...@c...ch
:`.__.': http://2510053385/~aneta/ *----* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2002-07-10 09:36:46

Od: Asiek <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Baran napisał(a):

> Na mój chłopski rozum to to jest 1 i 1/4 szklanki. Litr za dużo, a 11/4
> szklanki wydaje się być nieco dziwną miarą. Mam rację? :-)))

Masz! ;-) Mój mąż też zaraz stwierdził, że to jest 1 i 1/4, a ponieważ
masa wyszła mmmmm... niam, to znaczy, że się nie myliliście :-)

Asiek
Pisząc do mnie usuń 'kasujto' z adresu

samkołyki dla niejadka.
kawa